نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است



باورهای انحرافی فرق تصوف همواره مورد علاقه  شخصیت های علمی سرشناس غیر اسلامی بوده و برای حمایت و ترویج باورهای آنان، اسلام دروغینی که فرقه های صوفیه معرفی می کنند را به عنوان اسلام حقیقی می پذیرند و مبنای تحقیقات و نظریات خود را بر باور های انحرافی وجعلی فرق تصوف بنا می کنند.

 امروزه مستشرقین براساس آموزه ها و باورهای انحرافی که در میان فرق تصوف دیده می شود نظریات شاذ و سخیفی را درباره شریعت اسلام مطرح می کنند و سعی آنان بر این است که رنگ و لعاب اسلام ساختگی که به  فرقه تصوف زده اند را حفظ کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۲:۳۶
رضا شرافت


📌بر اساس باورهای انحرافی و جعلی رایج در میان دراویش، هرگونه فعالیت سیاسی اعم از اظهارنظر و غیره برای مریدان ممنوع بوده و اقطاب و مشایخ فرق تصوف، توصیه اکید کرده‌اند که از این امر جدا پرهیز نمایند.


📌اما نورعلی تابنده قطب پیشین فرقه نعمت الهیه، برخلاف سایر فرق تصوف، مداخله و فعالیت‌های سیاسی را برای مریدان خود آزاد دانسته و آنان را برای انجام این امر مورد تشویق قرار داده است.


📌تابنده در پیام نوروزی خود در سال 1386 رسماً اعلام می‌کند که افراد فقرا آزادند با تفکر خود هر روش سیاسی را که در محدوده‌ی مکتب اسلام و باهدف خدمت به بندگان خدا باشد، انتخاب نمایند.


📌با صدور این دستور العمل فرقه ای دراویش مارکسیست  با تأسی از گفتارهای نورعلی تابنده، فعالیت‌های سیاسی خود برخلاف شریعت اسلام ناب محمدی ادامه داده و دست در دست دشمنان کشورمان، در برابر ملت ایران می‌خواهند قد علم کنند.


 📌دراویش افراطی با اقدامات مداخله جویانه خود در امر سیاست،  نه‌تنها برخلاف مکتب اسلام فعالیت می‌کنند بلکه به نیت از بین بردن شریعت اسلامی و هویت ایرانی تمام همت خود را به کار گرفته‌اند.


📌در نتیجه گفتارهای اقطاب و مشایخ فرقه‌های صوفیه فقط در حد حرف باقی‌مانده و مریدان فرقه با نظر روسای فرقه، در میدان عمل کاملاً برخلاف آن عمل می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۹ ، ۱۰:۰۷
رضا شرافت