نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۲۰ ب.ظ

۱

خودزنی های دراویش افراطی

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۲۰ ب.ظ


دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه ، برای جلب توجه و کسب مقبولیت در میان بدنه دراویش ، دائما اخبار کذب و جعلی درباره وضعیت بد جسمی و روحی دراویش زندانی را در فضای مجازی منتشر می کنند تا به دورغ خود را حامی و مدافع دراویش جلوه دهند.


 افراطیون،  با ترکیب تصاویر ساختگی و صداهای جعلی، طوری وانمود می کنند که دراویش زندانی، با   تحمل شکنجه های سخت و طاقت فرسا، دوره محکومیت حبس را سپری میکنند و مسئولین زندان، تمامی امکانات بهداشتی، درمانی را از آنان سلب کرده اند.


 دائما از وضعیت آشفته و نبود امکانات بهداشتی و درمانی صحبت می کنند. در صفحات مجازی وضعیت جسمی و روحی دراویش زندانی را  به دروغ وخیم و در حال نابودی مطرح می کنند. به دروغ  به منظور اعتراض ، صحبت از اعتصاب غذا های طولانی مدت می کنند.


 اما حقیقت موضوع ، هنگام آزادی دراویش از زندان روشن می شود. عکس های یادگاری دراویش در مقابل زندان در کنار دوستان و اقوام شان، یاوه گویی های آنان را برملا می سازد. نشاط وشادابی آنان دروغ اعتصاب غذا را افشا می کند.


 اگر ذره ای از شکنجه های طاقت فرسا و اعتصاب های دروغین دراویش در زندان اتفاق افتاده بود، اثرات آن به راحتی قابل مشاهده بود. بعضا هم در برخی تصاویر دیده می شود که افراد نسبت به قبل از حبس،  از وضعیت بهتری برخوردار شده اند.


 دروایش فرقه نعمت الهیه، با اینگونه تحرکات مزورانه، می خواهند رأفت و ملاحظه نظام انقلاب اسلامی نسبت به دراویش زندانی را با سیاه نمایی  پنهان کنند و دروایش را همیشه در صحنه آشوب و درگیری مشغول سازند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۸
رضا شرافت

نظرات  (۱)

خوشگل من خیلی دوستون دارم اصلا قربون همتون برم ... خب عکس رنگیش رو میذاشتید تا چهره و اندام تپل شده درویش ثلاث رو هم بعد از اعدام نمایش می دادیم به این مردم شاسکول ... بازم قوووریون همتون تو فرقه نیوز برم
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی