نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵ ق.ظ

۱

کرونا هراسی استراتژی جدید دراویش

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵ ق.ظ



 


🔺در شرایطی که کشورمان در حال مقابله با  پدیده ای به نام ویروس کرونا است و همه مردم با تدابیر پزشکی و بهداشتی برای حفظ سلامتی و بهبود جامعه بسیج شده اند، دراویش فرقه نعمت الهیه به فکر استفاده ابزاری از این پدیده به نفع مسلک فرقه ای خود افتاده اند. 


🔺در فضای مجازی، دراویش در این روزها دائما ، مسائل و اختلافات خود را به هر طریقی که بتوانند به  موضوع ویروس کرونا پیوند می زنند. با برش دادن سخنرانی های تاریخ گذشته اقطاب و مشایخ پیشین فرقه ، به دروغ طوری وانمود می کنند که انگار از وقوع این ویروس در جهان خبر داشتند. 


 🔺ادعای مضحک روسای فرقه نعمت الهیه این است که بوجود آمدن این پدیده ناشناخته در جهان، به جلوگیری از فعالیت خانقاه‌ها(بخوانید لانه های فساد) فرقه برمی‌گردد. نکته اینجاست که مریدان فرقه ، با پذیرش این  اباطیل، آن را دائما در بدنه فرقه رواج می دهند.


🔺سیاه نمایی و بحران سازی های تصنعی دراویش فرقه نعمت الهیه از پدیده ویروس کرونا ، نشان دهنده هم صدایی و هم گرایی آنان با مخالفین و معاندین نظام انقلاب اسلامی است. چنان که   در حال حاضر عینا مواضع خصمانه آنان را در رسانه های شان به طور مرتب مطرح می کنند.


🔺گفتنی است دراویش فرقه نعمت الهیه در کارنامه سیاه خود ، همیشه در شرایط بحرانی و حساس کشور، کاملا خلاف جهت جامعه حرکت می کنند و تا کنون هیچگونه همراهی و مشارکت موثری را از خود نشان نداده‌اند.

نظرات  (۱)

۰۷ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۳۲ کسب درآمد اینترنتی مطمئن
مطالب مفید و فوق العاده خوبی دارید امیدوارم همچنان به نوشتن ادامه بدید و به درجات بالای موفقیت برسید