نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۱۷ ب.ظ

۰

نقشه خوانی دراویش چهل روز پس از مرگ تابنده

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۱۷ ب.ظ

 

 به مناسبت چهلم فوت نورعلی تابنده در هفته جاری، روسای فرقه نعمت الهیه در آشفتگی فرورفتند.

 

 روسای فرقه نعمت الهیه، طی خبری از سوی کانال خبرگذاری فرقه (مهر تابنده) اعلام کرد که مراسم چهلم قطب پیشین فرقه، بعد از بازگشایی خانقاه امیر سلیمانی در آنجا برگزار خواهد شد. 


 دیری نپایید که بلافاصله خبرگذاری فرقه اعلام کرد برگزاری مراسم چهلم در خانقاه امیر سلیمانی لغو شد و روسای فرقه در تلاش هستند که بتوانند درب های خانقاه امیرسلیمانی را برای برگزاری مراسم چهلمین روز نور علی تابنده بازکنند. 


 دراویش با شنیدن خبر بازگشایی #خانقاه_امیر_سلیمانی ابتدا خوشحال شده بودند و با لغو شدن مراسم و عدم بازگشایی خانقاه امیر سلیمانی به شدت از روسای فرقه عصبانی شدند. اینگونه رفتارهای روسای فرقه نعمت الهیه، موج اعتراض خواهی و انتقاد دراویش از روسای فرقه را بیشتر کرد. 


 افراطیون مطرود با موج سواری بر اعتراضات و انتقادات دراویش، نسبت های ناروای خود را نثار نمایندگان اربعه و قطب فرقه کرده و از نظر آنان ضعف مدیریتی و ناکارآمدی روسای فرقه، حیثیت و آبروی فرقه نعمت الهیه را برده است و نتیجه ای جز خواری و ذلت برای دراویش نداشته است. 


 درصفحات مجازی دراویش سنتی مشاهده می شود که آنان هم صدا با دراویش افراطی، از برنامه ریزی های روسای فرقه به ستوه آمدند و این باعث آشفتگی و اضطراب آنها در آستانه فرارسیدن چهلمین روز مرگ #نورعلی_تابنده شده است و به ناچار اعلام کردند مراسم نورعلی تابنده به جای تهران با فرسخ ها فاصله در #بیدخت برگزار خواهد شد.


  عصبانیت و اعتراض دراویش در خصوص لغو مراسم چهلم #نورعلی_تابنده در خانقاه امیر سلیمانی، یک بهانه ای شد که بتوانند خانقاه مهم و حیاتی فرقه نعمت الهیه را بازگشایی کنند و اجرای برنامه های خانقاهی خود را در آنجا دوباره شروع کنند. 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی