نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۴ ب.ظ

۰

هیاهوی پوشالی مصطفی آزمایش

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۴ ب.ظ


🔸 در هفته‌های گذشته، رسانه‌های وابسته به جریان دراویش افراطی در یک سکوت مشکوکی به سر بردند. صفحات مجازی افراطیون برای اولین بار همانند خبرگزاری‌های مهر تابنده و مزار بیدخت، به انتشار اخبار گزینش‌شده نورعلی تابنده پرداختند و از انتشار مکتوبات و نوشته‌ها سایر اقطاب و مشایخ فرقه پرهیز کردند.


🔸 انتشار سخنرانی‌های بریده‌شده نورعلی تابنده و مکتوبات گزینشی، برای دراویش بیچاره فرقه نعمت الهیه، جذابیت چندانی ندارد. انتشار صحبت‌های تکراری و بی‌مایه نورعلی تابنده، از آمار بازید بسیار پایینی برخورداراست.


🔸 در همین اثنا، مصطفی آزمایش به همراه همسرش، همانند ادوار گذشته، سعی کرد سکوت و آسایش دراویش را با تکرار ادعاهای نخ‌نما شده، دوباره برهم زند. این زن و شوهر منفور فرقه نعمت الهیه از تهمت و ناسزایی گویی دراویش نسبت به انتشار یاوه‌گویی‌هایشان، به‌شدت عصبانی شدند و در مقابل دوربین مشغول ایجاد وجهه برای اعتبار ازدست‌رفته‌شان، شدند.


🔸 عامل اصلی افتراق و جدایی دراویش فرقه نعمت الهیه، امروز به‌دروغ به فقرای بیچاره اعلام کرد که همیشه منادی وحدت بین آنان بوده است. صحنه‌گردان اصلی غائله گلستان هفتم، که منجر به کشته شدن چند تن از دراویش شد، امروز سناریوهای خود را با عنوان خون‌خواهی آنان مطرح کرد.


🔸 یکی از شگردهای رسانه‌ای مصطفی آزمایش در بدنه جریان دراویش این است که در مقطع زمانی مشخص با ایجاد موج رسانه‌ای در میان این فقرای بیچاره، بستری برای خودنمایی و تظاهر درست کند.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی