نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰ ب.ظ

۰

آزمایش: مساله حجاب اصلا در اسلام نیامده است.

دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰ ب.ظ

ازنظر مصطفی آزمایش درآیات قرآن کریم هیچ آیه در مورد حجاب وجود ندارد و  هدف از معنای حجاب همان حائل و فاصله است . وی به‌صراحت اعلام کرده است که در کتاب قرآن کریم هیچ اشاره‌ای از پوشش مو برای زنان نشده است

متن خبر:

همانطورکه در مطلب قبلی بیان شد، مسئله حجاب در فرقه نعمت الهیه همانند یک کلاف سردرگمی است که هر کس و ناکسی که بتواند آن را به میل و اراده خودش توجیه می‌کند.

 

مصطفی آزمایش به‌عنوان مأذون مطرود دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه که عمر خود را به‌پای خاندان تابنده تلف‌کرده است، در مورد حجاب دارای چنین نظرات مضحک و تخیلی است که برخی از آن‌ها را به‌اختصار بیان خواهیم کرد.

 

ازنظر مصطفی آزمایش درآیات قرآن کریم هیچ آیه در مورد حجاب وجود ندارد و  هدف از معنای حجاب همان حائل و فاصله است . وی به‌صراحت اعلام کرده است که در کتاب قرآن کریم هیچ اشاره‌ای از پوشش مو برای زنان نشده است.

 

این عنصر معلوم‌الحال فرقه نعمت الهیه به راین باور است که کسانی قصد مقابله با پیامبر اسلام را داشتند  باایمان آوردن ظاهری و منافقانه ، نظام‌های مردسالارانه و قبیله‌ای را در اسلام وارد کردند که حجاب هم یکی از این مصادیق اسلام دروغین است توسط خلفای عباسی وارد شریعت اسلام ناب محمدی شده است!!

 

مسئله حجاب بر اساس روایات واردشده از ساحت ائمه معصومین علیهم‌السلام قابل‌اعتنا و اتکا نبوده و نمی‌توان امر حجاب را از آن استنباط کرد و مسئله حجاب در عصر کنونی با خلقیات روحی و روانی زن اصلاً سازگاری ندارد!!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی