نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸ ب.ظ

۱

درویش کسی است که ....

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸ ب.ظ

 

 🔸دراویش فرقه نعمت الهیه ، امروز در میان مسلمانان هیچ جایگاهی ندارند و بلکه  از حامیان سر سخت مخالفین شریعت اسلام ناب محمدی محسوب می شوند.

 

🔸هر درویشی که موارد ذیل در اعمال و رفتار او دیده شود ، هرگز نمی توان یک شخصیت مستقل و آزاد از نظر شرعی و قانونی برای او در نظر گرفت.

 

🔸هر درویشی که قبولی اعمال و عبادات خود را در گروی بیعت با قطب فرقه بداند، دشمن خدا و اهل بیت عصمت و طهارت محسوب می شود.

 

🔸هر درویش، تا زمانی که اطاعت از قطب فرقه را بر اطاعت از ائمه معصومین ترجیح بدهد دشمن و معاند واقعی شریعت اسلام ناب محمدی است.

 

🔸هر درویشی که خود را پایبند و ملزم به آداب و رسوم جعلی فرقه نعمت الهیه مانند عشریه و تجسم چهره قطب و امثالهم بداند، مسلمان نیست.

 

🔸هر درویشی که به دروغ خود را از سیاست دور می کند اما در پشت پرده با دشمنان و معاندین نظام انقلاب اسلامی منافقانه همکاری و مشارکت می کند یک منافق تمام عیار است.

 

🔸هر درویشی که چشم و گوش خود را به روی همه جنایات و خساراتی که در غائله گلستان هفتم سال 96 ببندد و نقش شیطانی قطب فرقه را در آن واقعه دردناک انکار کند، یک خیانتکار حرفه ای است.

 

🔸هر درویشی که در انتظار باز شدن درب های خانقاه های صوفیه برای انجام مراسم های فرقه ای باشد، بایستی او را اسیر و برده توطئه های فرقه نعمت الهیه دانست.

 

🔸بنابراین، دراویش فرقه نعمت الهیه با توجه به موارد فوق ، از لحاظ شرعی و قانونی ، هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی شناخته شده ای در نظام انقلاب اسلامی ندارند و همانند یک قربانی بی اراده و بی اختیار، اسیر توطئه های سران فرقه نعمت الهیه شده اند و راه نجات خود را گم کرده اند.


نظرات  (۱)

۲۸ مهر ۹۹ ، ۱۳:۴۷ رسول نصیری
شما خودتون هم جزو فرقه خاصی هستین؟ کدومشون بهتره بنظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی