نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۳۲ ب.ظ

۰

میراث شوم نورعلی تابنده برای دراویش

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۳۲ ب.ظ



 عملکردخصمانه جریان فرقه نعمت الهیه گنابادیه در داخل و خارج کشور این را برای همگان روشن نموده است که این جماعت گمراه، همسو با سایر جریان های انحرافی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند.


 امروز مشاهده می شود، عناصر دست اول این فرقه صوفیه در خارج از کشوربا حمایت دول متخاصمی مانند انگلیس و آمریکا، تشکیلات مختصری به راه انداخته اند که مدعی دفاع از حقوق بشر باشند. این عناصری که افتخار و تقید درویشی خود را مرهون نورعلی تابنده می دانند، امروز سبک و سیاق مبارزه با ملت ایران را برگرفته از شیوه های مبارزه قطب حقوقدان فرقه نعمت الهیه می دانند. 


 در کارنامه سیاه نورعلی تابنده مشاهده می شود، نامبرده از اعضای مهم جمعیت دفاع از آزادی و حقوق بشر بوده که به ظاهر علیه رژیم پهلوی به پاخواسته بودند. امروز عناصر معلوم الحال این فرقه، با  تأسی از این قبیل مبارزات سیاسی، در آن سوی مرزها در دامن دشمنان دیرینه این سرزمین به مبارزه آشکار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مشغول هستند. 


 امروز خوش خدمتی های  دراویش فرقه نعمت الهیه به حدی رسیده است که بخشی از هجمه های غیر واقعی و غیر منصفانه حقوق بشری از تریبون های ساختگی آنان در فضای رسانه منتشر می شود. مرور  زمان و رسوایی های فرقه نعمت الهیه گنابادیه براساس شواهد تاریخی، دشمنی و عداوت این شاخه درویشی را بیشتر هویدا می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی