نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۴ ب.ظ

۱

دراویش داعشی حامیان نوید افکاری

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۴ ب.ظ



دراویش افراطی مطرود از فرقه نعمت الهیه، همیشه همسو با رسانه های بیگانه و معاند، بر علیه نظام جمهوری اسلامی ، به یاوه گویی و سیاه نمایی مشغول هستند.

اخیراً در خصوص اعدام یک قاتل جانی که نوعی تبلیغات روانی مبتنی بر دروغ و شایعه علیه دستگا قضایی کشور راه افتاده بود مشاهده شد که صفحات مجازی وابسته به افراطیون، به حمایت از این جنایتکار پرداختند.

یکی از دراویش زندانی که در جنایت های وحشیانه غائله گلستان نقش مهمی داشت ، با ژست مظلومانه، خواستار عدم اجرای حکم قصاص قاتل جانی شد و پیام صوتی او را برای خودنمایی و جلب توجه در رسانه های بیگانه منتشر کردند.

دفاع کورکورانه و یک طرفه از مواضع خصمانه بیگانگان در صدر سیاست های فکری و رسانه دراویش افراطی قرار دارد . بدون ارائه هیچگونه سند و مدرک معتبر، حکم اعدام را غیر قانونی مطرح کرده و با اجرای حکم اعدام وی ، عصبانی هم می شوند!!!

دراویش داعشی، بدون توجه به جنایات مرتکب شده این قاتل جانی ، از او یک شخصیت اسطوره و قهرمان پوشالی در فضای مجازی برای خود ساختند. در انتشار اخبار مغرضانه خود ، هیچ اشاره ای به خانواده داغدیده مقتول نمی کنند که این جنایت، چه تاثیرات و صدمات جبران ناپذیری برای آنها به جا گذاشته است.

استفاده ابزاری از این گونه موضوعات، همیشه به عنوان یک خوراک خبری و تکنیک مشغول سازی ذهنی دراویش از سوی افراطیون به کار گرفته می شود. بنابراین می توان گفت ، دراویش داعشی بلندگوی مواضع خصمانه معاندین نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند.

نظرات  (۱)

۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۶:۲۷ علم با ارزش
باسلام.اینا از زاویه دیگه به مسئله نگاه میکن! می ببین اگر حکم اعدام برداشته بشه! میشه دیگه راحت ادم کشت و قتل انجام داد و تجاوز کرد و هرکاری کرد! و یه چند ساله نهایتش زندان رفت.!
برداشتن احکام الهی فقط برای کسانی که خلافکار هستن و دلشون گناه میخواد،زیبا و جذابه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی