نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۲۰ ق.ظ

۰

سیاست های خرابکارانه علیرضا جذبی در بدنه فرقه

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۲۰ ق.ظ



هفت ماه از قطبیت علیرضا جذبی می گذرد و دراویش در انتظار شکسته شدن سکوت قطب شان هستند. در این چند ماه گذشته جز بیانیه های مناسبتی ساده و حضور بی کلام در مجالس خانقاهی، رفتار و گفتاری از قطب فرقه ندیده اند.

سکوت بیش از حد و اندازه علیرضا جذبی، آتش اختلافات و منازعات درون فرقه ای می افزاید . این امر باعث نگرانی های روسای فرقه شده است.هرچه زمان می گذرد فاصله فقرای بیچاره از ساحت فقری بیشتر می شود.

در همین راستا، اخیراً روسای فرقه خودشان دست به کار شدند. در رسانه های وابسته به فرقه، به حمایت از قطب فرقه مشغول شده اند. به عنوان نمونه، امضای های درج شده در بیانیه اخیر منتشر شده علیرضای جذبی را نشانه زیرکی و ذکاوت هوش قطب فرقه می دانند.

برای اینکه بتوانند یک محبوبیت ساختگی در بین دراویش از علیرضا جذبی ایجاد کنند، اعلام کرده اند افرادی همچون مصطفی آزمایش و شرمان بهشتی که دشمنان قسم خورده فرقه محسوب می شودند، حالامی خواهند قطب فرقه تجدید بیعت کنند!!!

بقای فرقه نعمت الهیه گنابادیه، در گروی سیاست های قطب فعلی فرقه است. با عملکردعلیرضا جذبی در این بازه زمانی هفت ماهه، فرقه به مرز نابودی و متلاشی شدن بسیار نزدیک شده است.

در این شرایط روسای فرقه از روی ناچار و اجبار، اینگونه ترفند های ناشیانه را درمیان بدنه دراویش به کار گرفته تا بتوانند از این طریق تا حدودی فقرای 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۷
رضا شرافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی