نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶ ق.ظ

۰

 فرقه نعمت الهیه صوفیه در داخل کشور با مدیریت اقطاب و مشایخ معلوم‌الحال خود، توانسته سربازان پیاده‌نظامی برای دشمنان این مرزوبوم تربیت کند که نظیر آن در سایر فرق انحرافی کمتر مشاهده نمی‌شود.


مصطفی آزمایش یکی از صدها مریدان تربیت‌شده خاندان تابنده است که به اسم اسلام و تشیع، رویکرد براندازانه خود را به شیوه‌های مختلف در فضای رسانه نشان می‌دهد. امروز این مرید بیچاره فرقه نعمت الهیه که از دامن حسین تابنده به مسلک فقری دست پیداکرده، مهارت این را دارد هرآن چه که در فرقه نعمت الهیه با منافع و مقاصدش منافات داشته باشد با توجیه و اباطیل گویی، از سرخود باز کند.


این مرید به‌ظاهر مأذون فرقه نعمت الهیه، با خوش‌خدمتی‌های خود به دول اجانب، توانست حداقل امکانات رسانه‌ای را برای خودش دست‌وپا کند. برای جلب‌توجه آنان، سعی می‌کند هرگونه اخبار کذب و گفتار مبتنی بر شایعاتی که مطلوب دول بیگانه باشد را علیه نظام جمهوری اسلامی بیان کند.

 آزمایش به دلیل عدم سواد و معلومات لازم، بیش از هفتاد درصد مطالبی که در فضای مجازی منتشر می‌کند تکرار یاوه‌گویی رسانه‌های معاند است یا تحلیل‌های توهم آمیز وی. این مرید خارج نشین فرقه، با استفاده از معدود افرادی که دور خود جمع کرده سعی می‌کند اباطیل خود را به شیوه‌های مختلف در فضای مجازی با جامعه هدف دراویش بیچاره منتشر کند.

سکوت عامدانه اقطاب فرقه نعمت الهیه در خصوص تحرکات خصمانه وی، نشان‌دهنده مقبولیت ضمنی وی در میان بدنه جریان دراویش است. هرچند در صفحات فضای مجازی در خصوص آموزه‌های انحرافی فرقه مانند بیعت، جانشینی قطب و غیره در میان دراویش و آزمایش مجادله‌های کودکانه مطرح است اما در کل، وی از تربیت‌شده‌های مورد تائید خاندان تابنده است و هرآن چه که از خود نشان می‌دهد ثمره آمورهایی است که یاد گرفته است.

 

آزمایش را به‌صراحت می‌توان به‌عنوان نمونه بارز ماهیت براندازانه جریان دراویش نعمت الهیه گنابادیه علیه نظام جمهوری اسلامی دانست. نامبرده مسئول اجرای بخشی از سیاست‌های دیکته شده به فرقه نعمت الهیه را در خارج از کشور است.


هرچقدر در مورد سیاست‌های موذیانه آزمایش در خصوص فرقه نعمت الهیه گنابادیه صحبت کنیم، اما نافی این مسئله نخواهد بود که او همواره دل‌شیفته خاندان تابنده بوده و تا زمان حیاتش این مسئولیتی را که برعهده‌گرفته انجام خواهد داد تا بتواند اهداف خصمانه و نامشروعی که در اتاق فکرهای خاندان تابنده در نظر گرفته‌شده، پیاده‌سازی شود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی