نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۳۰ ب.ظ

۰

کمپین غیر دادخواهی دراویش افراطی

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۳۰ ب.ظ



🔸 دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه در راستای مشغول سازی فقرای بیچاره، این بار کمپین دادخواهی قطب فوت شده شان را در فضای مجازی درست کردند. افراطیون می خواهند به هر نحوی که شده ثابت کنند که نورعلی تابنده نباید فوت می کرد ایشان بیاید 121 سال عمر می کرد! 


🔸 افراطیون براثر اختلافات دیرینه ای که با نمایندگان خمسه دارند ، همه حملات و همجمه های خود را بر سر این نمایندگان منصوب قطب فرقه روانه کرده اند. 


🔸 در این مجال کوتاه سعی داریم برخی ابعاد غیر دادخواهی این کمپین پوشالی را بر اساس اتفاقات گذشته بررسی نماییم.  


🔸 نورعلی تابنده از همان روزهای ابتدایی کسالتی که داشت زیر نظر پزشکان مورد اعتماد فرقه تحت مداوا قرار گرفت و همه دراویش بیچاره با ایجاد صف های طولانی در بیمارستان مهر از نزدیک جویای احوال قطب کهنسال خود بودند.  


🔸 ملاقات های نورعلی تابنده با دراویش در هفته  چندین بار به صورت مفصل با حضور دراویش بیچاره در ساعات مختلف بدون هیچ گونه محدودیتی برگزار می شد و آنها برای انجام امور از قطب فرقه شان کسب تکلیف میکردند.  


🔸 سفرهای متعدد نورعلی تابنده  به اطراف تهران و سفر آخرش به بیدخت، نمونه دیگری از آزادی بی قید وحصر وی در آخرین سال های عمرش بود. علی رغم دستور موکد قطب فرقه مبنی بر عدم حضور دراویش در بیدخت ، اما مشاهده می شود افراطیونی مانند مسعود وحدت با بی اعتنایی به فرامیش قطب فرقه ، در بیدخت حاضر می شود تا از نزدیک جویای احوال نورعلی تابنده باشد. 

 

🔸 در تمام این ایام، قطب فرقه که قدرت بیان و تکلم داشت، هیچ یک از افراطیون اجازه توهین و جسارت به نمایندگان خمسه نداشتتند. اما به محض خاکسپاری قطب فرقه،  نمایندگان خمسه مقصر اصلی عمر کوتاه نورعلی تابنده در سن 96 سالگی شدند!!!  


🔸 جای تعجب است که هیچ گونه اصول و قاعده مشخصی در این دادخواهی دیده نمی شود و بازهم افراطیون با استفاده از برخی سیاه نمایی های پوشالی دراویش بیچاره را دوباره مشغول کرده و نتیجه آن جز تخریب نمایندگان منصوص قطب فرقه چیز دیگری نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی