نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۵۵ ق.ظ

۰

نزدیکی صلاحی به آزمایش و تسریع فروپاشی فرقه

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۵۵ ق.ظ


 

دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه، بعد ازفوت نور علی تابنده، مطیع محض دستورات و برنامه های مصطفی آزمایش شده و برخلاف نظر نور علی تابنده و مشایخ فرقه نعمت الهیه، او را به عنوان یک مأذون اگاه و باسواد فرقه قبول دارند.

 

 با گسترش محبوبیت مصطفی آزمایش در میان بدنه افراطی جریان دراویش، قطب مجازی فرقه، اسماعیل صلاحی احساس خطر کرد. وی که بیش از هر چیز دیگری، تشنه جلب توجه بوده با پیشروی‌های آزمایش، خود را از میدان عقب دانست.

 

این مساله باعث شده که صلاحی دوباره دست به قلم شود. او در نامه ای خطاب به مصطفی آزمایش، با حرافی های مکرر، ارادتمندی سودجویانه خود را به وی نشان داد و در جایگاه قطب مجازی فرقه، از آشوب آفرینی ها و تفرقه اندازی های مصطفی آزمایش در میان بدنه دراویش، ابراز رضایت کرد.

 

این قطب مجازی دور افتاده فرقه نعمت الهیه، برای ارضای تمایلات بچه گانه خود، امروز کارش به جایی رسیده است از مأذونی که مورد خشم و نفرین نورعلی تابنده بود حالا او را در زمره بزرگان فرقه محسوب می کند تا بتواند حد اقل در میان دراویش افراطی مطرود از فرقه نعمت الهیه به جایگاه مطلوب وقابل قبولی دست پیدا کند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی