نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۷ ق.ظ

۰


📌بر اساس باورهای انحرافی و جعلی رایج در میان دراویش، هرگونه فعالیت سیاسی اعم از اظهارنظر و غیره برای مریدان ممنوع بوده و اقطاب و مشایخ فرق تصوف، توصیه اکید کرده‌اند که از این امر جدا پرهیز نمایند.


📌اما نورعلی تابنده قطب پیشین فرقه نعمت الهیه، برخلاف سایر فرق تصوف، مداخله و فعالیت‌های سیاسی را برای مریدان خود آزاد دانسته و آنان را برای انجام این امر مورد تشویق قرار داده است.


📌تابنده در پیام نوروزی خود در سال 1386 رسماً اعلام می‌کند که افراد فقرا آزادند با تفکر خود هر روش سیاسی را که در محدوده‌ی مکتب اسلام و باهدف خدمت به بندگان خدا باشد، انتخاب نمایند.


📌با صدور این دستور العمل فرقه ای دراویش مارکسیست  با تأسی از گفتارهای نورعلی تابنده، فعالیت‌های سیاسی خود برخلاف شریعت اسلام ناب محمدی ادامه داده و دست در دست دشمنان کشورمان، در برابر ملت ایران می‌خواهند قد علم کنند.


 📌دراویش افراطی با اقدامات مداخله جویانه خود در امر سیاست،  نه‌تنها برخلاف مکتب اسلام فعالیت می‌کنند بلکه به نیت از بین بردن شریعت اسلامی و هویت ایرانی تمام همت خود را به کار گرفته‌اند.


📌در نتیجه گفتارهای اقطاب و مشایخ فرقه‌های صوفیه فقط در حد حرف باقی‌مانده و مریدان فرقه با نظر روسای فرقه، در میدان عمل کاملاً برخلاف آن عمل می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۸
رضا شرافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی