نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳ ب.ظ

۰

مأذون بی خانقاه

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳ ب.ظ


 

در بهمن ماه سال 1385 بود که  خانقاه شریعت در خیابان صفائیه به دلیل مشکلات عمرانی توسط شهرداری استان قم (رای کمیسیون ماده 100 ) بایستی  به صورت موقت بسته می شد . اما دراویش نعمت الهیه  با آشوب آفرینی  و سلب آسایشی که در مجاورت حرم حضرت معصومه (س) برپا کردند  ، بستری را فراهم کردند که منجر به خرابی  صد در صدی خانقاه شریعت در استان قم شد.


 در آن برهه زمانی ، تمامی آشوب آفرینی ها و سلب امنیتی که ایجاد شده بود همه به دستور احمد شریعت مأذون فرقه نعمت الهیه با لقب فرقه ای فیضعلی بود که مدیریت کردن او در  این شرایط بحرانی منجر شد که یکی از خانقاه های مهم فرقه نعمت الهیه در استان قم ، برای همیشه  از روی زمین برداشته شود.


این واقعه ، علاوه بر تبعات سنگینی که برای فرقه نعمت الهیه داشت ، باعث شد مأذون بی خانقاه فرقه ، راهی تهران شود و ملازم تمام وقت نورعلی تابنده ( قطب فرقه) شود تا شاید برای او جای مناسبی برای دکانداری فرقه انتخاب کند که این آرزوی او هم هرگز محقق نشد.

 

 احمد شریعت پس از سالها  خانه نشینی ، هم اکنون در یکی از  بیمارستان های تهران بستری  است و بسیاری فقرای بیچاره برای نجات او از کرونا ، دست به دعا برداشتند


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی