نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۱ ب.ظ

۰

دستاوردهای قطب حقوقدان فرقه نعمت الهیه

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۱ ب.ظ



🔻 دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه برای ترویج هرچه بیشتر بی‌بندوباری در میان دراویش، بعد از گرایش به همجنسگرایی، امروز به مسئله حجاب پرداختند. آنان در تلاش هستند که با دروغ و مغالطه مسئله حجاب و پوشش را فاقد مبنای شرعی و قانونی مطرح کنند.


🔻 اخیراً مشاهده شد فرد بی‌سوادی به‌عنوان کارشناس حقوقی گروه مصطفی آزمایش به تشریح مسئله حجاب پرداخت. وی با یاوه‌گویی‌ها مکرر و اظهارات بی‌اساس، مسئله حجاب را از دیدگاه شرع مقدس اسلام به‌صورت کاملاً اشتباه و به‌شدت مضحک برای دراویش بیچاره مطرح کرد.


🔻 بعدازاینکه مبانی شرعی و فقهی مسئله حجاب را از منظر آیات قرآن کریم و روایات به شیوه گزینشی و مطلوب خودش تشریح کرد، خیلی گذرا به مسائل قانونی حجاب در ساختار قوانین و مقررات ورود می‌کند. 


🔻 این کارشناس به‌ظاهر حقوقدان بعدازاین همه حرافی‌های بی‌مایه، می‌خواهد به دراویش بیچاره القاء کند قوانینی که در مورد حجاب در قانون مجازات اسلامی قرار دارد هیچ مبنای شرعی و قانونی ندارد!!


🔻 پاسخگویی به اظهارات سخیف این درویش حقوقدان بر اساس مکتوبات اقطاب و مشایخ فرقه نعمت الهیه بالأخص نورعلی تابنده به‌قدری واضح و آشکار است که نیازی به بیان آن نیست. اظهارنظرهای خارج از قد و قواره این‌چنین افراد معلوم‌الحالی که شاگردان واقعی نورعلی تابنده هستند، باعث شده امروز دستاوردهای نامشروع قطب حقوقدان فرقه نعمت الهیه (نورعلی تابنده) بیش از گذشته، بهتر و بیشتر برای همگان نمایان شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی