نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۲۹ ب.ظ

۰

کالبد شکافی قطب مرده توسط دراویش افراطی

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۲۹ ب.ظ

دنبال کردن کمپین «غیر دادخواهی نور علی تابنده» توسط دراویش افراطی، بسیاری فقرای بیچاره را دچار آشفتگی روحی و روانی کرده است. در صفحات مجازی دراویش، عکس های نور علی تابنده در ساعت های آخر عمرش و یپکر او در حال بارگزاری و تبادل است.

 




دروایش فرقه نعمت الهیه، قطب زنده و مرده خود را  از هم تشخیص نمی دهند. فقرای بیچاره به جای اینکه از دستورات و فرامین قطب زنده علیرضا جذبی پیروی کنند و او را از عزلت و گوشه گیری نجات بدهند، فکر و ذهن خود را مشغول  پیکر خاک شده نورعلی تابنده کرده اند.

 

دراویش افراطی تنها، قطبیت نور علی تابنده را قبول دارند و فقط پایبند به قطب مرده هستند و او را دائما مورد مدح و ستایش قرار می دهند. در این بازه زمانی 10 ماهه، نه تنها از  قطب زنده فرقه تبعیت نکردند بلکه با تمام توان، توهین و جسارت های شان را نثار قطب ساکت فرقه کردند.

 

در واقع دراویش افراطی با موشکافی جریانات و اتفاقات روزهای آخر عمر نورعلی تابنده، پیکر  وی را کالبد شکافی کرده تا به خیال خودشان ثابت کنند نمایندگان اربعه همراه با پزشکان مورد اعتماد فرقه،  قطب کهنسال شان را در سن 96 سال کشته اند!!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی