نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷ ب.ظ

۰

دراویش حامی مزدوران نهضت آزادی

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷ ب.ظ



دراویش فرقه نعمت الهیه گنابادیه را می‌توان به‌عنوان مرموزترین جریان درویشی در داخل کشور دانست. دراویشی که شعار دوری از سیاست را جار می‌زنند اما به‌صورت کاملاً تشکیلاتی، با دشمنان ملت عقد اخوت بسته‌اند.


یکی از موضوع‌هایی که دراویش بیچاره برای خود افتخار می‌دانند، حضور نورعلی تابنده در حزب نهضت آزادی است. برگ افتخار امروز دراویش نهی شده از سیاست این است که تصاویر نورعلی تابنده با اعضای نهضت آزادی را در فضای مجازی منتشر کنند.


 به گواه تاریخ انقلاب اسلامی، جنایت‌های عامدانه نهضت آزادی در ایام انقلاب قابل کتمان نیست. رابطه عاشقانه نورعلی تابنده با افرادی همچون امیرانتظام و ابراهیم یزدی این حقیقت تلخ را برای دراویش روشن خواهد کرد. فرمان‌برداری آنان از سیاست‌های خصمانه اربابان لانه جاسوسی نشان‌دهنده دشمنی آشکار آنان با انقلاب اسلامی است که در آینده مصادیق عینی آن را بیان خواهیم کرد.


 حضرت امام خمینی (ره) درباره نهضت آزادی فرمودند: بعض تصمیمات اول انقلاب در سپردن پست‌ها و امور مهمه کشور به گروهی که عقیده خالص و واقعی به اسلام ناب محمدی نداشته‌اند، اشتباهی بوده است که تلخی آثار آن به راحتی از میان نمی‌رود، گر چه در آن موقع هم من شخصاً مایل به روی کار آمدن آنان نبودم ولی با صلاحدید و تأیید دوستان قبول نمودم و الآن هم سخت معتقدم که آنان به چیزی کمتر از انحراف انقلاب از تمامی اصولش و هر حرکت به‌سوی امریکای جهان خوار قناعت نمی‌کنند، درحالی‌که در کارهای دیگر نیز جز حرف و ادعا هنری ندارند. امروز هیچ تأسفی نمی‌خوریم که آنان در کنار ما نیستند چراکه از اول هم نبوده‌اند.


امروز عناصر جریان دروایش نعمت الهیه به تبعیت از قطب پیشین فرقه، گستاخانه روسای نهضت آزادی را مورد مدح و ستایش قرار داده و خود را در غم و شادی آنان شریک می‌دانند.


 منبع : رهپویان هدایت 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی