نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۰۱ ب.ظ

۰

زخم کاری افراطیون بر پیکر دراویش

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۰۱ ب.ظ

🔻 جریان دراویش فرقه نعمت الهیه در سال گذشته، چند تن از مأذونین و مشایخ خود را از دست داد و که جای آن‌ها برای دراویش بیچاره هرگز پر شدنی نیست. کهولت سن و شرایط کرونایی حاکم بر کشور، نفس‌های مشایخ زنده فرقه را به شماره انداخته است.


🔻 امروز دراویش فرقه نعمت الهیه بیش از گذشته، چشمان خود را به‌سوی علیرضا جذبی قطب فرقه دوخته‌اند. خبررسانی‌های جریان، برخلاف گذشته، هر هفته با ارائه تصاویر جدید از قطب فرقه، وی را در معرض توجه دراویش قرار می‌دهند تا دراویش ارادت بیشتری در ساحت فقری نسبت به علیرضا جذبی از خود نشان بدهند.


🔻 در این شرایط آشفته‌بازاری که دراویش فرقه نعمت الهیه به سر می‌برند، افراطیون با سرکردگی مصطفی آزمایش، در پی تفرقه‌افکنی و آشوب‌آفرینی در میان جریان هستند و با موشکافی‌های بی‌حاصل در حوادث و اتفاقات گذشته، سعی می‌کنند بین بدنه جریان و قطب و مشایخ فرقه فاصله بی اندازند.


🔻 امروز بیش از گذشته ماهیت شیطانی افراطیون مطرود از جریان فرقه نعمت الهیه برای دراویش بیچاره مسجل شده است که آنان چگونه در پی نابودی بدنه جریانِ در حال فعالیت هستند و به‌راحتی آموزه‌های فقری را برای رسیدن به اهداف خصمانه‌شان، زیر پا می‌گذارند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی