نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۲۹ ب.ظ

۰

شست و شوی مغزی دراویش با همت مصطفی آزمایش

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۲۹ ب.ظ



🔸 برای پیاده‌سازی اهداف دیکته شده از سوی بیگانگان و در راستای شست و شوی مغزی دراویش بیچاره داخل کشور، افراطیون فرقه نعمت الهی هدر آن سوی مرزها، به تخریب انقلاب اسلامی و ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران مشغول شدند.


🔸 امروز مأموریت گروه رسانه‌ای مصطفی آزمایش بر این است که ماهیت انقلاب اسلامی را با ارائه تحلیل‌های غیر مستند و ساختگی را برای دراویش بیچاره در معرض شک و ابهام قرار بدهد.


🔸 عناصر بی‌سواد این گروه رسانه‌ای با روایتگری کذایی از وقایع تاریخی قبل از انقلاب اسلامی سال 1357، برقراری حکومت شیعه اثنی عشری را نوعی حکومت برگرفته از آموزه‌های مارکسیستی و با اتاق فکر نظام شوروی سابق معرفی می‌کنند.


🔸 کارشناس معلوم‌الحال وابسته به دراویش دریکی از برنامه‌ها، بدون ارائه مستندات تاریخی مدعی است اکثریت علما و مراجع مبرز و نامدار شیعه، هرگز با وقوع انقلاب اسلامی نه‌تنها موافق نبودند بلکه از مدافعان جدی مسئله جدایی دین از سیاست بودند.


🔸 اگر بخواهیم این قبیل تحلیل‌های افراطی و مغرضانه را با آموزه‌های انحرافی و مکتوبات به‌جامانده از اقطاب و مشایخ فرقه مطابقت و بررسی کنیم، منجر به رسوایی بیشتر و تنفر حداکثری دراویش از آنان خواهد شد.


🔸 این قبیل تحرکات بی‌ثمر دراویش مارکسیست پیشه فرقه نعمت الهیه مسبوق به سابقه بوده است. این معدود افراد کنار دست مصطفی آزمایش، برای جلب منافع مادی روزمره‌شان در خارج از کشور، به‌ناچار بایستی به این‌گونه یاوه‌گویی‌های مکرر مشغول شوند تا بتوانند عمر تلف‌شده خود را در آن‌سوی مرزها سپری کنند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی