نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵ ق.ظ

۰

سریال های نمایشی افراطیون

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵ ق.ظ



🔸 دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه، امروز به این تخصص رسیده‌اند که از هر موضوع کوچک و بی‌اهمیت، به گمان خودشان یک چالش یا یک بحران تصنعی در میان بدنه دراویش ایجاد کنند و همواره دراویش بیچاره را مشغول نمایش‌های خانگی خودشان بکنند.


🔸 افراطیون با تکرار بیش‌ازحد موضوعات بی‌فایده و نخ‌نما شده، سعی می‌کنند به شیوه‌های مختلف آن‌ها را برای دراویش تفهیم کنند تا شاید برای آنان جذاب باشد و موردتوجه قرار بگیرد تا بتوانند دین (تفرقه‌افکنی) خود را به ساحت فقری ادا کنند.


🔸 امروز دراویش افراطی مطرود از فرقه نعمت الهیه در خارج از کشور، افرادی که هیچ آشنایی به فرقه ندارند را اجیر کرده و با ارائه یک متن آماده‌شده از آنان التماس می‌کنند در مقابل دوربین آن را خطاب به دراویش روخوانی کنند.


🔸 تخصص تیم رسانه‌ای وابسته به مصطفی آزمایش این است که این سریال های نمایشی را هرچند وقت یک‌بار، با موضوعات تکراری در فضای مجازی به‌عنوان درخواست و مطالبه دراویش در فضای مجازی منتشر کنند.


🔸 هدف اصلی اتاق فکر تیم رسانه‌ای مصطفی آزمایش همین است که اظهارات افراد بیگانه را در برابر دراویشی که عمر و سرمایه خود را در ساحت فقری از دست دادند، منتشر کند و آنان را به‌عنوان دراویش حقیقی و مطالبه گر فرقه نعمت الهیه معرفی کند.


منبع : رهپویان هدایت 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی