نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۳۱ ب.ظ

۰

دراویش تهی از دین‌داری و جوانمردی

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۳۱ ب.ظ




 

دراویش فرقه نعمت الهیه، به‌دروغ خود را در زمره مسلمانان واقعی قلمداد کرده و مدعی هستند که شجره‌نامه فرقه به ساحت ائمه اطهار متصل می‌شود. اما با نگاهی به باورهای انحرافی آنان، می‌توان نه‌تنها مسلمان نیستند بلکه امروز به باورهای بودائی و مارکسیستی مقید شده‌اند.


 جریان دراویش سنتی با بت‌پرستی‌های عوامانه از قطب فرقه، فقرای بیچاره را به باورهای شرک‌آمیز نزدیک کرده است. روسای جریان دراویش، رفتارهای کودکانه و جنگ و جدال‌های شخصی‌شان را به وقایع تاریخ اسلام پیوند زده و از سیره ائمه معصومین استفاده ابزاری می‌کنند.


 جریان افراطی دراویش هم، به حدی در باورهای مارکسیستی غوطه‌ور شدند که توان کتمان آن را از فقرای بیچاره ندارند. آنان قطبی را می‌پرستند که هیچ شأنیتی برای معارف اسلام ناب محمدی قائل نباشد و در صورت لزوم، در راستای منافع خصمانه آنان باشد.


 دراویشی که دم از عرفان و زهد می‌زنند، امروز با اشرافی گری تمام، مشغول معرفی باورهای بودائی در لایو های شبانه فضای مجازی هستند. دراویشی که خود را اسوه اخلاق و منش جوانمردی می‌دانند، امروز بدون رعایت مسائل اخلاقی به اتهام زنی و تمسخر یکدیگر می‌پردازند.


  در آینده نزدیک، این کج‌راهه دراویش فرقه نعمت الهیه برای فقرای بیچاره مسجل خواهد شد که عمر خود را چگونه به ضلالت سپری کردن.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی