نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۳۳ ب.ظ

۰

مشایخ فرقه نعمت الهیه معضلی جدید برای فرقه

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۳۳ ب.ظ



 رفتار و اظهارات مأذونین و مشایخ فرقه نعمت الهیه، بیش از هر چیز در حیات و بقاء فرقه تأثیرات مستقیمی دارد. امروز فقرای بیچاره فرقه، خرد را در اختیار افراد معلوم‌الحالی می‌گذارند که خودشان سراپا عیب و تقصیر هستند.


 اکثریت مشایخ فرقه نعمت الهیه یا در بستر بیماری بوده و یا در حال دست‌وپنجه نرم کردن با کهولت سنشان هستند. روسای جریان دراویش به‌شدت در حال کنترل اعمال و رفتار مشایخ فرقه هستند و با خط دهی به آنان، سعی می‌کنند بدنه جریان دراویش را به سمت اهدافشان، سوق دهند.


 یکی از مشایخ فرقه نعمت الهیه که در سال‌های گذشته، به‌عنوان لیدر آشوب‌آفرینی دراویش شناخته می‌شد، امروز با کلاهی بزرگ‌تر دراویش را به صبر و سکوت دعوت می‌کند. مأذونی که قصه اختلاف و کینه شدید وی با دو تن از مشایخ تازه درگذشته فرقه، در میان فقرای بیچاره بسیار مشهور است، به‌عنوان اسوه اخلاق در فضای مجازی از او نام می‌برند.


 بیچاره‌تر از درهایش فرقه نعمت الهیه، امروز مأذونین و مشایخ فرقه نعمت الهیه هستند که در این روزهای پایانی عمرشان، بیش از گذشته در مسیر خسران و ضلالت می‌تازند و سعی می‌کنند با ظاهرسازی‌های پوشالی، حضور دراویش را در فرقه نگهدارند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی