نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۱۸ ب.ظ

۰

دست‌وپا زدن‌های مهره سوخته درویش داعشی

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۱۸ ب.ظ




 هریک از دراویش افراطی سعی می‌کنند در زمین  توطئه‌های خصمانه، نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند تا  موردتوجه قرار گیرند و جایگاهی را در فرقه برای خود دست‌وپا کنند وگرنه بعد از اتمام زمان بازی، به مهره بی‌ارزش و سوخته تبدیل خواهند شد. 


 خروج غیرقانونی  یکی از دراویش داعشی غائله گلستان هفتم از کشور و آوارگی و بی‌سرپناهی وی، اصلاً موردتوجه دراویش فرقه نعمت الهیه نبود. این درویش آواره سعی کرد با انتشار فیلم و تصاویر وضعیت آشفته و اسفناک کمپ پناهندگی و با نشان دادن آسیب نخاعی جدی، نتوانست حمایت دراویش را به خود جلب کند. 


 در جریان مرگ بهنام محجوبی اما وضعیت به کام این صوفی ماب شد و وی با اجرای چند مصاحبه تصویری با شبکه‌های ماهواره‌ای معاند و ارتباط با تیم رسانه‌ای مصطفی آزمایش، به‌ظاهر توانست  خود را به دراویش نشان دهد.  


 تیم رسانه‌ای مصطفی آزمایش هم در قبال خوش‌خدمتی‌های این درویش آواره، بعد از چند سال بی‌توجهی عمدی، امروز به‌دروغ نگران امنیت و سلامتی وی شده و برای مقامات کشور پذیرنده خط ‌ونشان‌های بیهوده می‌کشند. 


با نگاهی به دست و پا زدن‌های این مهره سوخته دراویش داعشی می‌توان گفت،  امروز مسلک فرقه نعمت الهیه ، همانند یک گوشت قربانی است که هریک از دراویش برای رسیدن به اهداف شخصی‌شان، تکه‌ای از آن را جدا کرده و حتی  برای سهم خواهی بیشتر ، به رقابت سنگین  با یکدیگر مشغول‌اند.






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی