نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۲۹ ب.ظ

۰

ادعای مضحک خواهر بهنام محجوبی

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۲۹ ب.ظ

 اخیرا خواهر بهنام محجوبی ادعای مضحکی را در فضای مجازی بدین صورت مطرح کرده است که برای ابطال شناسنامه برادرش به دادگاه مراجعه کرده و به علت مشخص نشدن علت فوت متوفی، ابطال شناسنامه امکانپذیر نیست و این مساله  پیش پا افتاده ، خانواده  این درویش زندانی را  ناراحت کرده است.


در حالیکه، جسد بهنام محجوبی طبق گواهی فوت صادر شده از سوی سازمان ثبت احوال، دفن شده و ابطال زود هنگام شناسنامه وی، ظاهرا برای دریافت ماترک منقول و غیر منقول باقی مانده از متوفی بوده و یا به خاطر انگیزه های دیگر. در هر صورت ابطال شناسنامه متوفی از نظر قانونی، هیچ ارتباطی با دادگاه نداشته و بر فرض صحت ادعا، جوابیه پزشکی قانونی هیچ تاثیری در امر ابطال شناسنامه ندارد.


  در تصاویر منتشر شده از خانواده بهنام محجوبی لبخند رضایت همسر بهنام محجوبی به خوبی نمایان است که گویا بعد از دفن همسرش، مأنوس دیگری در آغوش گرفته است و بر عکس مادر این درویش بیچاره از نمک پاشی افراطیون، آسایش روحی و روانی خود را از دست داده است.


 توطئه های نخ نمای دراویش افراطی در خصوص فوت بهنام محجوبی همچنان ادامه دارد. ظاهراً با فوت بهنام محجوبی برخی از افراد خانواده این درویش زندانی، خوشحال شده و مادر متوفی، همچنان داغدار پسرش است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی