نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۲۲ ق.ظ

۰

قاتلان بهنام محجوبی چه کسانی هستند؟ ( بخش سوم)

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۲۲ ق.ظ


 قاتلان بهنام محجوبی چه کسانی هستند؟

(بخش سوم)


↙️ در ادامه مطالب قبلی، بنا بر سناریوی افراطیون زندانی، بهنام محجوبی با مصرف دارو، دست به خودکشی می‌زند و با شدت گرفتن وخامت حال وی، نامبرده به دستور مقامات قضایی به بیمارستان تخصصی لقمان منتقل می‌شود.


 پشت پرده توطئه افراطیون زندانی، بر این بود که با خوراندن قرص و داروهای شیمیایی به بهنام محجوبی در هنگام شروع اختلال‌های روانی، نامبرده بلافاصله در زندان کشته خواهد شد.


↙️ افراطیون از هفته‌های قبل با آماده‌سازی اذهان دراویش بیچاره، وضعیت بیماری بهنام محجوبی را در فضای مجازی تشریح و با اجرای تکنیک مظلوم‌نمایی و تخریب دستگاه قضا، حضور وی در زندان را برای سلامتی وی، بسیار خطرناک مطرح می‌کنند.


 رسانه‌های معاند از همان بدو انتقال بهنام محجوبی، بدون اعلام هیچ گزارش تیم پزشکی معالجه کننده نامبرده، خبر فوت وی را منتشر می‌کنند. سپس به دلیل تلاش شبانه‌روزی تیم متخصص معالجه کننده، علائم حیاتی بهنام محجوبی برقرار می‌ماند. رسانه‌های معاند برای پنهان کردن چهره رسواشده‌شان، اعلام می‌کنند وی فعلاً با دستگاه زنده است.


 کسانی عامل اصلی فوت بهنام محجوبی هستند که در غائله گلستان هفتم، وی را از کرمان به تهران دعوت کردند و در زندان به این درویش بیچاره به بهانه نجات از زندان، پیشنهاد خودکشی دادند تابه گمان خودشان، بتوانند با کشته شدن وی، هجمه تبلیغاتی سنگینی را علیه دستگاه قضا و نظام جمهوری اسلامی ایران پیاده کنند. ازآنجایی‌که باطل نابود شدنی است، زوایای پنهان این سناریو خصمانه با دستان خودشان برای همگان آشکار شد و طبل رسوایی آنان بازهم به صدا درآمد.


قسمت پایانی 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی