نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳ ب.ظ

۰

قاتلان بهنام محجوبی چه کسانی هستند؟ (بخش دوم)

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳ ب.ظ



در ادامه مطلب قبلی، بعد از آشوب‌آفرینی‌های بهنام محجوبی در غائله خونین گلستان هفتم، نامبرده مدتی متواری بوده و بعد از دستگیری به مجازات زندان محکوم می‌شود و به دوستان هم‌مسلک خود در زندان می‌پیوندد.


 بر اساس اظهارات منتشرشده افراطیون در فضای مجازی، بهنام محجوبی به دلیل بیماری اعصاب و روان (پانیک)، بعضی مواقع بدون علائم بیرونی و به‌صورت ناگهانی عقل و اختیار خود را از دست داده و به رفتارهای غیر ارادی دست می زد.


 این مسئله افراطیون را به طمع انداخت تا از بیماری وی سوء استفاده کرده و از آن در راستای منافع فرقه ای و حزبی خود بهره برداری کنند. مجذوبانی ها با ترغیب بهنام محجوبی به خودکشی و القای این مطلب که وی با این کار می تواند از مجازات قانونی بگریزد، زمینه های قتل او را فراهم کردند.


 با انتشار خبر کالبدشکافی پیکر بهنام محجوبی، بلافاصله مارکسیست‌های درویش‌نما بیانیه دادند که نامبرده به قتل رسیده و اشک تمساح خود را نثار این گوشت قربانی و خانواده داغدار وی نمودند. نتایج اولیه آزمایش‌ها و کالبدشکافی‌های انجام‌شده حاکی از مصرف خودسرانه دارو با دز بالا بوده است که اثرات آن به مرور آشکار شد. 


 افراطیون هم که خود مسبب خودکشی محجوبی بودند مدعی دادخواهی حقوقی و قانونی وی شدند و با شانتاژ خبری و فرافکنی سعی کردند تا قاتلان واقعی این جنایت را از دید فقرای بیچاره و خانواده محجوبی پنهان کنند. 


 افراطیون که در اظهاراتشان، بارها، به موضوع خودکشی بهنام محجوبی در زندان اشاره می‌کنند، باید به این سوال نیز پاسخ دهند، بهنام محجوبی که مطابق با قانون در شرف آزادی از زندان بوده، چگونه و به چه علتی دست به چنین اقدام غیرعاقلانه‌ای می‌زند؟


➕ ادامه دارد.....




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی