نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ

۰

قاتلین بهنام محجوبی چه کسانی هستند؟( بخش نخست)

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ




دروایش فرقه نعمت الهیه ، همزمان با سومین سالگرد غائله گلستان هفتم، سناریوی کشته سازی خود را   این بار با بهنام محجوبی به راه انداختند. سناریوی ترور بیولوژیکی توسط اتاق فکر دراویش زندانی طراحی و اجرا شد و افراطیون زندانی تلاش کردند با همکاری افراطیون بیرون از زندان آن را به چالشی امنیتی تبدیل کنند که ناکام ماندند.


برای تشریح این موضوع، تمامی اظهارات دراویش افراطی در خصوص بهنام محجوبی،  جمع آوری و مورد بررسی قرار گفت که  خلاصه سناریوی آنان به این صورت برملا شد:


یک:

علیرضا روشن از دراویش افراطی بلاتکلیف خارج از کشور، در مصاحبه با شبکه ایران اینتر نشنال گفت: پزشکان بهداری زندان، با حضور در محل عمومی استراحت زندانیان، قرص و دوای بیماران را همراه با آب به بیماران می دهند و بعد از اطمینان کامل، محل را ترک می کنند که این امر برای بهنام محجوبی از سوی دراویش زندانی و سایر هم بندهای او تایید شده است.


دو:

 بهنام محجوبی در زندان، با سایر دراویش زندانی هم اتاق بوده و آنان لحظه به لحظه از وضعیت بیماری وی اطلاع داشتند و مرتب به خارج از زندان از طرق غیر مستقیم، اطلاع رسانی می کردند. تمامی دراویش هم مسلک بهنام محجوبی، از بیماری اعصاب و اختلالات روانی وی قبل از غائله گلستان هفتم مطلع بوده و حتی به کیفیت سکنات و رفتار های وی اشراف کامل داشتند. 


سه:

بهنام محجوبی با فراخوان دراویش افراطی در غائله گلستان هفتم با اختیار خود از کرمان به تهران سفر کرد و نقش آفرینی های  موثری در آَشوب گلستان هفتم از خود به یادگار گذاشت. لکن برگشت وی، با اختیار خودش نبود..... 


 ادامه دارد..... 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی