نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۰۶ ب.ظ

۰

دراویش مدرن دملی چرکین در ساحت فقری

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۰۶ ب.ظ

 

 

 

 دراویش فرقه نعمت الهیه  که بنا بر ادعای اقطاب و مشایخ فرقه، همیشه از عالم سیاست دور هستند امروز با تحرکات خصمانه شان، سیاستمداران معاند و مخالف نظام جمهوری اسلامی را تمام قد درکنار خود می‌بینند.

 

روزگاری آنها خود را در زمره مسلمانان واقعی و صلح طلب معرفی می کردند، اما اکنون با رسوخ درویشیگری مدرن نظار‌ه‌گر کف و سوت مخالفین ایران هستیم. عد‌ه‌ای که به تشویق آنان مشغول شده اند و تحرکات فرقه ای آنان را تبلیغ و ترویج می دهند. دروایشی که بنابر ادعا های دروغین اقطاب و مشایخ فرقه، خود را مرهون نظام انقلاب اسلامی می دانند، امروز پای سفره خاندان پهلوی نشسته و به حمایت آنان دلخوش هستند.

 

اینها همان کسانی هستند که از نظر مسلک فرقه نعمت الهیه، ادعا دارند آزارشان به مورچه هم نمی رسد، اما امروز با با اجرای سناریوهای دروغین، نه تنها دستان خود را به خون فرزندان این ملت، آغشته نموده بلکه هم مسلکان خودرا هم غیر مستقیم به کشتن می دهند.

 

دراویشی که از نظر  اقطاب پیشین فرقه، حقوق بشر را در تضاد با مبانی شریعت اسلامی می دانستند، امروز مجامع بین المللی حقوق بشر، را به کمک فراخوانده و با ادعاهای کذب ساحت فقری را هم مخدوش می‌کنند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی