نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۴۹ ب.ظ

۰

تشییع جنازه دراویش مارکسیست

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۴۹ ب.ظ




 دراویش فرقه نعمت الهیه، کسانی هستند که خود را در زمره مسلمانان حقیقی به اسلام ناب محمدی می‌دانند و طریقت گمراه‌کننده‌شان را برگرفته از مذهب تشیع می‌دانند اما فوت بهنام محجوبی بار دیگر مسلک گمراهی و فرقه‌ای بودن آنان را دوباره آشکار کرد. 


 مارکسیست‌های درویش پیشه در پی واکنش به فوت بهنام محجوبی با یادآوری آشوب گری های وی در غائله خونین گلستان هفتم، او را از ایمان‌داران واقعی به ساحت فقری خواندند.


 برگزارکنندگان مراسم تشییع بهنام محجوبی که امروز چالشی برای فرقه نعمت الهیه محسوب می‌شود، نه‌تنها  نتوانستند بر اساس آداب اسلامی وی را دفن کنند بلکه مراسم وی را کاملاً مغایر باورها و آموزه‌های فرقه برگزار کردند. 


 درویش‌نماهای حاضر در مراسم تشییع با دست زدن و پخش صدای خواننده زن، از خانواده داغدار متوفی  استقبال کردند و با بلند کردن تابوت وی، از قطب پیشین فرقه( نورعلی تابنده) کمک خواستند تا شب اول قبر به فریاد این گوشت قربانی جدید فرقه برسد.   


 نماز میت وی با حضور یکی از مسببین اصلی غائله گلستان هفتم ( نعمت اله ریاحی) همراه با چند تن از دراویش داعشی به‌صورت مختصر و ناشیانه برگزار شد و برای تسلای خاطر افراد حاضر در مراسم به پخش موسیقی پناه آوردند.   


 این درویش‌نماها با آوازخوانی مضحک، پیکر این درویش بیچاره را بدون رعایت آداب اسلامی، در مقابل چشمان خانواده داغدار وی،  به‌سرعت به خاک سپردند و به مسیر ضلالت و گمراهی که وی قدم گذاشته بود افتخار کردند. 


 آنچه در مراسم تشییع بهنام محجوبی گذشت نشان داد وابستگان به فرقه نعمت الهیه نمایانگر واقعی انحرافات و جعلیات در دین محسوب می‌شوند. آنها نه تنها شریعت را به بازی گرفتند بلکه طریقت را نیز نادیده انگاشتند و حتی نصایح اقطاب قبلی و مشایخ فرقه  را به بدترین شکل ممکن پایمال کردند. البته این افراد برخواسته از تفکرات اقطابی هستند که تنها در مقام بیان نصیحت‌های بی‌مایه، ادعای مسلمانی دارند و در عمل این‌گونه ثمره گفتار خود را نشان می‌دهند.  






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی