نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۰۰ ب.ظ

۰

بی توجهی دراویش به مأذون مطرود خارج نشین

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۰۰ ب.ظ


🔸 در آستانه تولد قطب 94 ساله فرقه نعمت الهیه، مصطفی آزمایش بازهم از بی توجهی دروایش عصبانی شده و تمام تلاش خود را کرد تا خشم خود را  تنها بر سر قطب فرقه پیاده کند. وی از شخص علیرضا جذبی مدعی شد چرا برای سالگرد نورعلی تابنده هیچ مراسمی برگزار نکردین  اما برای برادر وی، چنین برنامه مجازی را برگزار کردید.


🔸 دراویش فرقه نعمت الهیه، در یک آشفتگی و بی سروسامانی فرو رفته اند که  اختیار و اراده هیچ کاری را ندارند. سالگرد نورعلی تابنده بدون هیچ مراسم مجازی و یادبودی  تنها با  اهداء  دو ظرف خرما در مزار وی برگزار شد اما برای برادر وی، آن چنان مراسم تشریفاتی در فضای مجازی برگزار کردند که با استقبال جدی دراویش مواجه شد.


🔸 این در حالی است که مصطفی آزمایش با امکانات حداقلی خود در خارج از کشور، با بازیگری خود وهمسرش یک نمایشنامه ای را برای سالگرد نورعلی تابنده ترتیب داد که این مراسم مورد استقبال دراویش قرار نگرفت و هیچ یک از عناصر جریان نسبت به این سناریوی نخ نما شده، واکنشی هم نداشتند.


🔸 بی توجهی دراویش بالاخص عناصر جریان به تحرکات مصطفی آزمایش، بسیار برای وی گران تمام شده است.با گذشت یک سال از فوت تابنده، با تلاش های شبانه روزی خود و همسرش، هنوز در میان دروایش، به یک مقبولیت جزئی هم نتوانسته دست پیدا کند. با ادامه این این روند بی نتیجه، ترس این را دارد که به زودی حامیان خود را درخارج از کشور از دست بدهد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی