نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۲۳ ب.ظ

۰

تخریب دستگاه قضا رمز فتنه جدید دراویش

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۲۳ ب.ظ



مسمومیت و وضعیت ناپایدار پزشکی یکی از محکومین امنیتی وابسته به دراویش که به اعتراف خودشان در اثر خودکشی وی اتفاق افتاد، بهانه ای را برای آشوب آفرینی و تخریب دستگاه قضا در اختیار مهره های مطرود این فرقه قرار داده تا با این رمز در آستانه سالگرد جنایات گلستان هفتم بار دیگر جای جلاد و شهید را عوض کنند.


 فعالان مدنی و حقوق بشری معاند داخل کشور ، برای تحقق اهداف خصمانه شان علیه دستگاه قضا، به بهانه مسمومیت و وضعیت ناپایدار پزشکی، بهنام محجوبی  به یاری دراویش افراطی  شتافتند تا بتوانند برگی دیگر از  سیاه نمایی و بحران سازی تصنعی خود را در فضای مجازی به نمایش بگذارند.   


 بهنام محجوبی از دروایش زندانی به علت بیماری روانی و تنفسی بنا بر دستور مقامات قضایی به  بیمارستان لقمان منتقل و تحت معالجه قرار می گیرد. و مطابق آخرین اخبار به دلیل مسمومیت ناشی از خودکشی با قرص که عناصر فرقه نیز بدان معترفند، در وضعیت ناپایدار پزشکی به سر می‌برد. 


 فعالان حقوق بشری در همان ساعات اولیه بستری شدن این زندانی، با هماهنگی دراویش افراطی در بیمارستان حاضر شده و با اطلاع رسانی  مستمر به رسانه های معاند و سایر سایت های خبری، آنان را برای انتشار سیاه نمایی های پوشالی، مشغول می کنند. 


 این سناریوی مشترک فعالان حقوق بشری و دراویش افراطی در حالی اتفاق افتاده که ریاست قوه قضائیه در بیانات روزگذشته خود، مبنی بربازگشایی درب های زندان به روی مدعیان حقوق بشر، توطئه های پوشالی و عوام فریبانه  همه مدعیان دورغین حقوق بشر را بر ملا کرد.


 امروز دراویش با کمک فعالان  به ظاهر مدنی درصدد استفاده ابزاری از پیکر بی جان بهنام محجوبی و احساسات مادرانه مادرش برآمده اند و تمام تلاش خود را به کاربسته اند تا هجمه های تبلیغاتی خود را علیه دستگاه قضا پیاده سازی کنند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی