نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۳۱ ق.ظ

۰

دراویش همصدا با مدعیان حقوق بی بشر

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۳۱ ق.ظ




همانطور که درمطالب قبلی گفتیم، دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه در خارج از کشور همسو با سازمان های ضد حقوق بشری، علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کند. 


یکی از تشکیلات کوچک به ظاهر انجمن، وابسته به دراویش فرقه نعمت الهیه در خارج از کشور، هم صدا با مدعیان حقوق بشر، از  چنان منطق کور کورانه ای برخوردار است که می‌توان از آن به عنوان یک  لکه ننگی بر دامن حقوق بشر جهانی یاد کرد.  


در این حلقه صوفی مآب که توسط برخی افراطیون اداره می‌شود، دراویش مدعی حقوق بشر، بر اساس برداشت های غیر حقوقی و اصولی از قوانین بین المللی،  جنایتکارانی همچون روح ا.. زم را به عنوان پیشتازان صلح جهانی معرفی می کنند.    


از منطق این دراویش افراطی، مجازات تبهکارانی که آسایش و امنیت جامعه را به خطر می اندازند و با انتشار اخبار و شایعات دروغین  فرزندان ملت ایران را به کشتن می دهند، اعدام نباید باشد بلکه بایستی به آزادی بیان آنان احترام  گذاشت !!!! 


امروز دراویش افراطی در راستای تحقق اهداف فرقه ای خود به اجبار در کنار مدعیان دروغین حقوق بشر ایستاده اند تا با نشان دادن منشور حقوق بشر، دراویش بیچاره به این اقناع فکری برسانند که نظام جمهوری اسلامی، بایستی بر اساس منویات و  اهداف خصمانه آنان عمل کند و در غیر این صورت، ناقض حقوق بشر خواهد بود.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی