نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۲۳ ب.ظ

۰

اشک تمساح مصطفی آزمایش برای قطب مرده

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۲۳ ب.ظ





 در ایام اولین سالگرد فوت نورعلی تابنده، مصطفی آزمایش برای نشان دادن ابراز ارادت و علاقه مندی  دروغین خود به دراویش، با تعظیم در مقابل عکس نورعلی تابنده، به مدح و ستایش از قطب پیشین فرقه نعمت الهیه پرداخت.


  این مأذون مطرود که به دستور نورعلی تابنده، سالها از بدنه دراویش اخراج شده بود، حالا در یک اقدام کاملا مضحک، در برابر تصویر نور علی تابنده  ایستاد و با القاب غلو آمیز به تعریف و تمجید از وی پرداخت و در برابر تصویر وی اشک تمساح ریخت.


 مصطفی آزمایش که امروز در صدد بیعت درویشی با قطب مرده فرقه است همان کسی بود که در سال 92 توسط شخص نورعلی تابنده از سمت درویشی برکنار شده و همراه همسرش پناهنده انگلستان شد. حالا بعد از گذشت یک سال از فوت قطب فرقه، تصمیم گرفته است با تمام قوای جسمی ناقصی که دارد، از مسلک فرقه نعمت الهیه، دفاع کند !!


 در واقع افرادی همچون مصطفی آزمایش با کمک شرمان بهشتی آنچنان منطق و شعور فقرای بیچاره فرقه نعمت الهیه  در حد پایینی فرض کرده و با انتشار اینگونه محتواهای پوشالی، اذهان دراویش را مشغول سرگرمی های دور همی خودشان کرده اند.





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی