نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۸ ق.ظ

۰

افراطیون جلوه گر ماهیت فرقه نعمت الهیه

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۸ ق.ظ



دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه که پرورش یافته باور های انحرافی نور علی تابنده هستند مشهور به فحاشان و هتاکان بی منطق منحصر به فرد جامعه فقری هستند. آنان، برای کسب مقبولیت در میان دراویش، نهایت سعی خود را می کنند به صورت ظاهری خود را مقید به شریعت اسلام نشان بدهند.


 افراطیون مطرود از فرقه نعمت الهیه، برای پیشبرد اهداف شیطانی حاضرند کسانی که بدنه فرقه آنها را به عنوان مشایخ و بزرگان می‌شناسند و به باور فرقه‌ای منصوب قطب پیشین و مورد تایید قطب فعالی هستند را مورد اهانت قرار دهند و در واقع حتی به اصول فرقه ای خود نیز پایبند نیستند. 


این دراویش افراطی که بعد از فوت نورعلی تابنده، توانستند خود را در بدنه دراویش مطرح کنند حالا مدعی هستند دراویش سنتی، دراویش نوظهور و تازه به دوران رسیده ای هستند که مسلکی بر خلاف سیره درویشی را روایت می کنند.


 دراویش افراطی همان کسانی هستند که در توهین و جسارت به ساحت پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت از هیچ اقدامی فروگذار نکردند و حالا به دروغ می خواهند خود در صف مسلمانان واقعی اسلام مطرح کنند تا از این طریق پرچم خون خواهی نور علی تابنده را در میان فقرای بیچاره بالا نگهدارند.


اینگونه رفتار های شیطانی دراویش افراطی، نه تنها به خوبی توانسته ساحت فقری فرقه نعمت الهیه را تخریب کند بلکه ماهیت این فرقه صوفیه را نیز هویدا ساخته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی