نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶ ب.ظ

۰

رد خون از خرقه دراویش افراطی پاک نشدنی است

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶ ب.ظ


 

دراویش داعشی فرقه نعمت الهیه هیچ وقت نمی توانند جنایات و وحشی گری های خود را در غائله گلستان هفتم از اذهان عمومی ملت ایران پاک کنند و این واقعه با  رنگ خون  ریخته شده از فرزندان این ملت برای همیشه ماندگار خواهد بود.

 

اخیرا، مصطفی آزمایش، سردسته دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه، بدون هیچ اشاره ای به جنایت های دروایش داعشی در اسفند ماه سال ماه سال 1396، حصر دروغین نور علی تابنده در منزل شخصی اش را به عنوان یک ضایعه و فاجعه بزرگ در اسلام قلمداد نمود!!!

 

 این مآذون مطرود، حصر دورغینی که به اعتراف مشایخ و بزرگان فرقه، هرگز بوقوع نپیوسته، را یک توطئه برای مقابله با اسلام مطرح می کند. وی براساس حدسیات و توهمات شخصی خود، وحشی گری های دراویش داعشی در گلستان هفتم را به عنوان دفاع از حریم و منزل قطب فرقه، یک امر مشروع معرفی می‌کند.

 

مصطفی آزمایش، با تحلیل های شخصی خود، ضمن عوض کردن جای جلاد و شهید طوری واقعه گلستان هفتم را ترسیم می کند که تنها ماموران انتظامی، باعث ایجاد این غائله خونین شدند و توحش وصف ناپذیر افراطیون درویش‌نما را پنهان می‌سازد.

 

سناریوهایی از این دست که در سابق نیز پیاده سازیشده همه با یک هدف است. به دیگر سخن آنچه که بیش از هر چیز دیگری برای دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه اهمیت دارد این است که با سیاه نمایی، ایجاد ابهام و شایعه، رد خون و جنایات دراویش داعشی را از خرقه‌شان پاک کنند تا بتوانند از یک مقبولیت نسبی در جامعه برخوردار شوند. هر چند اختلافات داخلی فرقه نشان می‌دهد آنها حتی در داخل نیز نتوانستند مقبولیتی کسب کنند چه برسد به بیرون از کشکول فرقه...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی