نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

۰

دهن کجی دراویش زن به قطب فرقه

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

 

🔸اقطاب و مشایخ فرقه نعمت الهیه ، در مکتوبات و اظهارات شان ، فقرای بیچاره را به تقید و عمل به احکام شریعت اسلامی توصیه می کردند اما در عمل مشاهده می کنیم که آنان دروغگویانی بیش نیستند و دراویش عینا همان کاری را می کنند که بر خلاف شریعت اسلام ناب محمدی است.

 

🔸اخیراً علیرضا جذبی قطب فعلی فرقه نعمت الهیه، در بیانیه ۹۹/۸/۱۳به دراویش تأکید کردند که فقرا به احکام شریعت اسلامی پایبند باشند و از آن سرپیچی نکنند. اما به عنوان نمونه، در عمل مشاهده می کنیم مساله مهمی همچون رعایت حجاب، هیچ ارزشی در میان بدنه دراویش ندارد.

 

🔸زنان درویشی که خود را مطیع و فرمانبردار محض اقطاب و مشایخ فرقه می دانند هیچ گونه اثری از حجاب در ظاهر آنان دیده نمی شود و با رفتارهای خود، به ترویج بی حجابی در میان دروایش دامن می زنند.

 

 🔸به عنوان مثال فردی همچون شرمان بهشتی، همسر مأذون مطرود فرقه مصطفی آزمایش ، خود را یکی از مریدان فرقه نعمت الهیه می دانست حال، برای اینکه عمل قبیح کشف حجاب خود را توجیه کند و به گمان خود از بند حجاب آزاد شود.

 

🔸وی اخیرا مدعی شد که هیچ تعلقی به ساحت فقری ندارد و به شیوه دلخواه در مقابل دوربین برای دراویش مجری گری می کند. کار به جایی رسیده است که ماذون خارج نشین فرقه که زمزمه ادعای قطبیتش به گوش فقرای بیچاره رسیده، همسرش را در این مورد تشویق و تمجید می کند. این هم نمونه ای دیگر از هزاران انحرافاتی که نشان می دهد اقطاب و مشایخ فرقه نعمت الهیه همانند سایر فرقه های انحرافی مریدان خود را به ضلالت و گمراهی کشانده اند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی