نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۳۹ ب.ظ

۰

کارخانه کمپین سازی مصطفی آزمایش

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۳۹ ب.ظ

🔸 دراویشی که بنابر توصیه موکد اقطاب و مشایخ فرقه ، اجاز مداخله در امور سیاسی را نداشتند ، الان مأذونین فرقه مسلک درویشی را با دستان خود برای  اهداف سیاسی جریان های اپوزسیون خارج از کشور ذبح می کنند.

 

🔸 دراویش فرقه نعمت الهیه، در این روزها به شدت مشغول سناریوهای ساختگی مصطفی آزمایش شدند. سناوریوهای نخ نمایی که به سفارش جریان های معاند خارج از کشور تهیه و در فضای مجازی منتشر می شود.

 

🔸 این مأذون مطرود خارج نشینی که در زمان حیات نورعلی تابنده، از دشمنان شناخته شده فرقه نعمت الهیه محسوب می شد و در اویش هیچ  توجهی به او نداشتند، حالا به جایی رسیده است که فقرای بیچاره، او را در زمره بزرگان فرقه نعمت الهیه محسوب می کنند و بعضا داعیه قطبیت او هم شده اند.

 

🔸 امروز مصطفی آزمایش برای جلب مشتریان خود، کارخانه کمپین سازی را در بدنه دراویش به راه انداخته است. هنوز کمپین غیر دادخواهی نورعلی تانبده به  میانه راه نرسیده،  از کمپین بهنام محجوبی برای دراویش بیچاره رونمایی کرده و دراویش بیچاره در حال سبقت گرفتن برای شرکت در این کمیپین هستند.

 

🔸 دراویش بیچاره به همراه مأذونین و مشایخ فرقه، به قدری در بازی های مصطفی آزمایش مشغول شده اند که دیگر توانی برای شان نمانده است که بخواهند به فقر و درویشی خود برسند.

 

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی