نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۳۴ ب.ظ

۰

سیاه نمایی رسانه ای به سبک دراویش

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۳۴ ب.ظ


اوضاع جریان دراویش فرقه نعمت الهیه به قدری آشفته و بحرانی است که هریک از عناصر فرقه، تنها به فکر  بیرون کشیدن گلیم خودشان هستند و دیگر حفظ و بقآء  فرقه و آبروی آن برایشان اهمیت و اعتباری ندارد.

 

مدیر مسئول خبرگزاری مهرتابنده که با عنوان رسانه رسمی فرقه شناخته می‌شود برای آنکه حیثیت از دست رفته رسانه‌ای خود را بازیابد به سیاه نمایی رسانه‌ای متوسل شده و ادعایی را مطرح کرده که  حتی بدنه دراویش و آنها که کمترین بهره را از سواد رسانه‌ای دارند، کذب بودن آن را تشخیص داده‌اند.

 

وی بی هیچ سند و مدرکی ادعا کرده کلینیک فیزیوتراپی مهر تابنده، به خاطر تشابه اسمی با نور علی تابنده باعث  تعطیل شده و به این شیوه به دنبال جوسازی و ایجاد تنش در بدنه فرقه است.

 

اما تلاش وی نافرجام بوده و پس از طرح این ادعا دروایش بیچاره به شدت از بهانه تراشی های مسعود رخشان به ستوه آمده و اقدام او را اهانت به ساحت فقری عنوان کردند و اصطلاح خاکپاشی را خطاب به مسعود رخشان به کار بردند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی