نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸ ق.ظ

۰

خبرگذاری اسقاطی فرقه نعمت الهیه

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸ ق.ظ


در این روزها که جریان دراویش در آشوب، تفرقه و اختلاف دست و پا می‌زنند و  مدام در حال جنگ و جدال بایکدیگر هستند ، مشاهده می کنیم که خبر گذاری های رسمی فرقه نعمت الهیه ، گوش و چشم خود را به روی  این حقایق آشکار بسته و سکوت خبری مرموزی پیش گرفته‌اند.

در شرایطی که مأذونین و مشایخ فرقه نعمت الهیه در بستر بیماری درحال مبارزه با بیماری کرونا هستند، تنها از طریق خبر گذاری فرقه می توانند به اخباردرست و موثق جریان دسترسی داشته باشند در حالیکه چنین انتظاری از مدیران خبر گزاری های  فرقه بی جاست.

عملکرد ناشیانه و بعضاً خرابکارانه مدیریت رسانه ای خبر گزاری‌های رسمی فرقه، دراویش را  به شدت عصبانی کرده است.

بعد از فوت نورعلی تابنده سیاست فعلی خبر گزاری های شناخته شده فرقه نعمت الهیه بر این است فقط  مکتوبات به جامانده از اقطاب و مشایخ فرقه را به صورت گزینشی و مستمر منتشر نماید. سالروز مأذونیت، تولد و فوت مشایخ فرقه را یه اطلاع فقرای بیچاره می رساند. دستورالعمل ها و نصایح اخلاقی اقطاب و مشایخ فرقه را  که هرگز به آن عمل نشده ، دائما در صفحات مجازی بارگذاری می کنند.

در حال حاضر، سیاست های رسانه ای خبر گزاری های رسمی فرقه، به قدری ناکارآمد بوده که نتوانست دراویش بیچاره را در این شرایط آشفته به دنبال خود داشته باشد و اخبار منتشر شده این خبر گذاری‌ها هیچ جذابیتی برای فقرای بیچاره نداشته و اعتبار قبلی خود را از دست داده است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی