نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۴۱ ب.ظ

۰

مستند دورهمی دوستان شرمان بهشتی

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۴۱ ب.ظ



 مصطفی آزمایش برای ابراز ارادت دروغین خود به نورعلی تابنده در ادامه سناریوهای پوشالی خود و در قالب کمپین غیر دادخواهی نورعلی تابنده، مستندی را درست کرد تا بتواند اباطیل و یاوه گویی هایش را برای دراویش بیچاره جذاب جلوه دهد.


 روایان این مستند همه از کسانی هستند که در حقیقت هیچ گونه سنخیت و رنگ و بویی از مسلک فرقه نعمت الهیه ندارند اما به دروغ خود را از دراویش حامی نورعلی تابنده معرفی کرده و طوری صحبت می‌کنند که نشان می دهد تمام محتوای برنامه  به  آنان دیکته شده است. 


 آنها درصدد ثابت کردن این هستند که نورعلی تابنده تنها کسی بود که در کنار آن همه  شخصیت های برجسته انقلاب اسلامی، صلاحیت دارا شدن سمت های قضایی و فرهنگی  را داشته است!!! 


 هیچ فیلم و تصویری  از مشایخ و مآذونین فرقه در این مستند وجود ندارد. روایان این مستند دروغین اکثرا افرادی هستند که نه تنها هیچ بویی از مسلک درویشی نبردند بلکه به سختی به فارسی صحبت می‌کنند. دراویش که مدعی غیرت و شرف هستند کارشان به جایی رسیده است که دوستان شرمان بهشتی(کشف حجاب کرده) باید به مدح و ستایش قطب فرقه بپردازند.   


  دست اندر کاران این مستند تخیلی، نقش نورعلی تابنده در غائله گلستان هفتم را به صورت یک فرد مظلوم و بی گناه جلوه داده و مدعی هستند که با حبس خانگی قطب فرقه، دروایش داعشی مظلومانه  مورد ضرب و شتم قرار گرفتند !!!!


 این مستند برگرفته از تخیلات و آموزه های انحرافی مصطفی آزمایش بوده و همه اباطیل کمپین غیر دادخواهی را به شکل یک روایت داستانی بیان کرده است. نتیجه انتشار این مستند این است که مصطفی آزمایش همانند گذشته،  به خوبی توانست شخصیت  نورعلی تابنده را تخریب و تضییع کند.


 اما باید به دراویش اگاه هشدار داد که این رفتارها با انگیزه سست کردن ساختار درویشی‌گری و نابودی فرقه نعمت‌اللهی است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی