نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۳ ب.ظ

۰

کرونا لرزه بر پیکر فرقه نعمت الهیه انداخت

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۳ ب.ظ




با شیوع ویروس کرونا در کشور، سلامتی بسیاری از دراویش کهنسال فرقه نعمت الهیه، با تهدید جدی مواجه شده است. هریک از مشایخ و مأذونین فرقه  که اکثرا بالای 60 سال از عمرشون می گذرد به هر طریقی که بتوانند خود را در قرنطینه خانگی محبوس کرده اند. 


🔻 روسای فرقه نعمت الهیه، با لغو مراسم های خانقاهی، از دراویش بیچاره برای سلامتی و طول عمرکهنسالان فرقه، عاجزانه درخواست دعا کردند. به ندرت فیلم و تصویری از بزرگان فرقه در صفحات مجازی دراویش مشاهده می شود.


🔻 خبرگذاری های فرقه نعمت الهیه، با انتشار تعداد محدودی عکس از مشایخ فرقه، سعی می کنند به دراویش القاء کنند که آنان در صحت و سلامتی کامل به سر می برند. اما در واقعیت خلاف آن دیده می شود.


🔻 به عنوان مثال، هیچ یک از مأذونین و مشایخ فرقه حتی نمایندگان اربعه در مراسم ختم شیخ تازه       در گذشته (یوسف مردانی) حاضر نشده و تعداد اندکی از دراویش بیچاره در خانقاه کرج حاضر شدند. 

 

🔻 بیماری کرونا، جان بسیاری از مشایخ و مأذونین فرقه نعمت را در معرض تهدید و آسیب جدی قرار داده و  با ادامه این بیماری در کشور، فقرای بیچاره در انتظار شنیدن اخبار ناگوار هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی