نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۸ ب.ظ

۰


 


با راه اندازی کمپین غیر دادخواهی نور علی تابنده، دراویش بیچاره در گیر شایعات و اباطیل ساختگی این کمپین شده  و اعتماد و باور قلبی شان نسبت فرقه نعمت الهیه بسیار کاهش پیدا کرده است.

 

  سردمداران خارج نشین این کمپین، درابتدا اعلام نمودند که  قصد هیچ گونه توهین و جسارتی به مشایخ و مأذونین فرقه نخواهند داشت و صرفا یک دادخواهی عالادنه است برای نور علی تابنده .

 

اما با استقبال دراویش افراطی از این کمپین به ظاهر دادخواهی، مشاهده می شود نه تنها نمایندگان اربعه فرقه نعمت الهیه را هدف گرفته اند بلکه ترکش های توهین و جسارت های شان به مأذونین و مشایخ فرقه هم اصابت کرده است.

 

در شرایطی که اکثر مشایخ فرقه بر اثر کهولت سن هرکدام شان یا در بستر بیماری هستند یا به دیار باقی شتافته اند، افراطیون، با ایجاد شبهات و تهمت های مکرر، فقرای بیچاره را در شک و تردید رها نموده ونسبت به مأذونین و مشایخ فرقه بد بین کرده اند.

 

مسیر این کمپین غیر دادخواهی در میان دروایش فرقه نعمت الهیه ، به بدنامی و توهین به  همه مأذونین و مشایخ فرقه منتهی خواهد شد و معلوم می‌شود که همه مأذونین و مشایخ فرقه در فوت نور علی تابنده در سن 96 سالگی دست داشته اند!!! 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی