نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۴۱ ب.ظ

۰

دراویش افراطی نقاب انداختند

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۴۱ ب.ظ

دراویش  افراطی فرقه نعمت الهیه دارای باور ها و آموزه های انحرافی هستند که به ظاهر خود را مقید به آداب و رسوم اسلامی نشان می دهند اما در واقعیت، کاملا بر خلاف شریعت اسلامی عمل می کنند.  


 با شروع ایام عزاداری سالار شهیدان، مشاهده می شود افراطیون همانند سایر فرقه‌های انحرافی به ارائه شایعات و تخریب مکتب عاشورا مشغول شدند.


با استفاده از کلید واژه تحریم محرم، تحلیل های سخیف و بی مایه خود را به مسائل سیاسی نامربوط پیوند زده و یاوه گویی های خود را در اذهان دراویش بیچاره فرو می کنند. 


دروایش افراطی مطرود از فرقه نعمت الهیه ، اینگونه وانمود می کنند که مساله عاشورا صرفا یک امر سیاسی بیش نبوده و ابزاری شده تا بتوانند از حماقت مردم به نفع خودشان سوء استفاده بکنند. 


ثمره پایبندی جاهلانه وکور کورانه دراویش افراطی به فرقه نعمت الهیه این شده است که  اینگونه مسائل مهم و اساسی شریعت اسلام ناب محمدی را صرفا یک توطئه سیاسی خوانده و مدعی هستند برای رسیدن به حقیقت اسلام ، بایستی از دستورات و باور های اقطاب و مشایخ فرقه تبعیت کرد. 


 با توجه به باورهای انحرافی و بدعت های آشکاری که فرقه نعمت الهیه در میان جوامع اسلامی رواج داده است می توان گفت که دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه ، مبلغان واقعی اسلام آمریکایی در کشور هستند. 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی