نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۲۳ ب.ظ

۰

نابودی فرقه به همت دراویش نعمت الهیه

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۲۳ ب.ظ

🔘 فرقه نعمت الهیه ، باور های انحرافی و جعلی را از طریق اقطاب و مشایخ  به مرور زمان در اذهان مریدان بیچاره فرو می کنند. حال نتیجه این اباطیل را ساحت فقری دوباره به خود آنان بر میگردانند. 


🔘 دروایش بیچاره ، ضمن تبعیت از مسلک ساختگی فرقه نعمت الهیه، همیشه مشغول  جنگ و جدال های ریشه ای بایکدیگر بوده و با مرور زمان ، آتش اختلافات شان بیشتر می شود. 


🔘 درگیری های لفظی فقرای بیچاره،بخش عمده ای از محتوای صفحات مجازی دراویش را به خود اختصاص داده است. چند نمونه آن را بیان خواهیم کرد. 


🔘 محمد اسماعیل صلاحی که در زمان حیات نورعلی تابنده، نور چشمی قطب فرقه بود ، حالا به عنوان مدعی قطبیت ، دراویش را علیه قطب فعلی فرقه می شوراند. دائما با ارائه اسناد و مدارک ، علیه روسای فرقه توطئه چینی می کند و دراویش هم، او را دروغگو می دانند. 


🔘  در صفحات مجازی دراویش عکسی از حسینعلی کاشانی بارگذاری شده که در این عکس نامبرده بالای سر نور علی تابنده ایستاده است. دراویش از این حرکت این سخنران فرقه بسیار عصبانی شده و دائما نفرین و لعنت نثار وی می کنند. 


🔘 چندی پیش خبری منتشر شده بودمبنی بر اینکه شرمان بهشتی همسر مأذون مطرود به زودی قصد بیعت با قطب فعلی (علیرضا جذبی) را دارد اما دیری نپایید که مورد فحاشی و هتاکی دروایش قرار گرفت. 


🔘 دروایش فرقه نعمت الهیه ، با رفتار های غیر اخلاقی و ناشایست شان،  اعتبار نداشته خود را از بین برده و در نهایت هم  با گسترش این اختلافات، درآینده نزدیک، شاهد خواهیم بود که بنای فرقه نعمت الهیه را با دستان خود خراب کنند و حیات فرقه را به پایان می رسانند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی