نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۹ ق.ظ

۰

استراتژی افراطیون: سیاسی بازی با هدف قطب گریزی

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۹ ق.ظ







🔘 دراویش به دستور اقطاب و مشایخ فرقه نبایستی خود را با مسائل سیاسی مشغول کنند و حتی به شدت از این امر نهی شده‌اند. اما حقیقت امروز نشان می دهد، دراویش با گفتار و رفتارشان، کاملا بر خلاف گفته های مراد فرقه عمل می کنند و در صدد نابودی جایگاه قطبیت هستند.


🔘 مهمترین دغدغه دراویش افراطی مطرود از فرقه نعمت الهیه، بررسی و انتشار ناشیانه اخبار سیاست است. آنان به صورت کاملا غیر حرفه ای و غیر موثق در فضای مجازی، تمام وقت به سیاه نمایی علیه نظام جمهوری اسلامی مشغول شده اند.


🔘 نمونه بارز آن، سیاست های جهموری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه، به شدت دراویش افراطی را نگران و عصبانی کرده است. با زبان توهین و تمسخر، مخالفت های بی سند و مدرک خودرا مدام در گوش دراویش بیچاره تکرار می کنند تا آنان را برای یک واکنش اعتراض خشونت آمیز علیه مسئولان کشور ترغیب کنند.


🔘 با بررسی مخالفت های مغرضانه دراویش افراطی به سیاست های نظام جمهوری اسلامی، به راحتی    می‌توان فهمید، نقشه کار آنان کاملا همسو و هماهنگ با  منافع کشور غربی و بالاخص دولت آمریکا است. هرجا سخن از سیاست های شیطانی آمریکا باشد دراویش افراطی همانند یک وکیل مدافع به دفاع از مواضع خصمانه آنان بر می خیزند.


🔘 افراطیون سعی میکنند با دخالت های بی مورد و بی ارزش در مسائل سیاسی، اذهان دراویش را  به مسائل غیر درویشی مشغول می کنند تا به تدریج فاصله آنان را از جامعه فقری بیشتر کنند تا در نهایت بتوانند آنان را از گرد قطب فعلی فرقه متفرق کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۷
رضا شرافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی