نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۴۲ ب.ظ

۰

آتش افروزی های دوباره مصطفی آزمایش

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۴۲ ب.ظ



🔸 فوت نور علی تابنده، اختلافات و تفرقه دراویش سنتی با افراطیون را بیش از گذشته، نمایان ساخت. از همان زمان دفن قطب فرقه در دی ماه سال گذشته، تحرکات افراطیون به صورت علنی در میان بدنه دراویش شروع شد.

🔸 افراطیون از بیعت با قطب جدید خود داری کرده و دست به دامان مأذون مطرود فرقه، مصطفی آزمایش شدند. ماذونی که در زمان نور علی تابنده منفور و مطرود فرقه محسوب می شد حالا به عنوان لیدر افراطیون در میان بدنه دراویش مطرح می شود.


🔸 مصطفی آزمایش در قطبیت نور علی تابنده، با تحرکات موذیانه اش، آبروی دراویش نعمت الهیه را برد. دروایش سنتی از عملکرد وی مانند کشف حجاب شرمان بهشتی و حرافی‌های بی مایه او در مورد مسائل درویشی، به شدت عصبانی هستند.

🔸 در حال حاضر افراطیون برای مقابله با دراویش سنتی، مصطفی آزمایش را به عنوان بزرگ فرقه در میانه جامعه فقری مطرح و تمام قد از انحرافات و یاوه گویی های وی حمایت می کنند. این امر باعث شده هر دوطیف دراویش به جان هم افتاده و مأذون خارج نشین، از دور نظاره گر این جنگ و جدال های خانمان سوز فرقه باشد.

🔸 مصطفی آزمایش با مهره های در اختیار خود (دراویش افراطی) در حال اجرای همان سیاست های گذشته خود برای نابودی درویشی و درویشیگری بوده و از سوی دیگر، دروایش سنتی با قطبیت علیرضا جذبی، به دنبال ادامه حیات فرقه هستند که تلاش آنها با وجود انحرافات رسوخ کرده در میان نعمت‌اللهیه بقاء را به امری طاقت فرسا تبدیل کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی