نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۲۳ ب.ظ

۰

شبهات حقوقی بی اساس دراویش افراطی

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۲۳ ب.ظ

 

 

🔻 امروز رسانه های وابسته به دراویش افراطی مطرود از فرقه نعمت الهیه ، مشغول انتشار شایعات و شبهات حقوقی و قانونی در مورد مساله تبعید هستند.

 

🔻 افراطیون با اعتراض به تبعید 39 نفر از دراویش به نقاط مختلف کشور، باز هم می خواهند  به درغ فضای جامعه فقری را ملتهب و آشفته جلوه دهند.

 

🔻یکی از شگرد های ناشیانه دراویش مارکسیست پیشه، این است که بدون ذره ای اطلاعات حقوقی و قانونی، در خصوص صدور حکم تبعید شبهه وارد می کنند.

 

🔻دراویش زندانی بعد از سپری کردن مجازات حبس، بایستی مجازات های تکمیلی مانند تبعید را اجرا کنند و درموعد مقرر خود را به دادگستری شهر معین شده معرفی نمایند.

 

🔻اما آنان به دروغ مدعی هستند که مجازات اصلی آنان (زندان) بخشیده شده و تبعا مجازات تکمیلی هم منتفی خواهد شد و از این طریق به قضاوت عادلانه و روند دادرسی شبهه وارد می کنند.

 

🔻بعد از غائله گلستان هفتم در سال 96 ، بسیاری از دراویش داعشی به مجازات حبس و تبعید محکوم شدند که بعد از گذراندن دوره حبس (زندان) نوبت اجرای مجازات تبعید آنان شده و  این امر هیچ گونه اشکال حقوقی و قانونی ندارد.

 

🔻 سیاست همیشگی دراویش افراطی بر این است که در هر شرایطی که به سر می برند می خواهند با سیاه نمایی و شایعات و شبهات بی مایه، علاوه بر آشفتگی فضای درون فرقه ، خود را  به عنوان مظلومان بی پناه  جلوه دهند.

 

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی