نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۰ ب.ظ

۰

افسانه پردازی های بی مایه دراویش افراطی

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۰ ب.ظ

 


🔘دراویش بعد از اتمام دوره محکومیت زندان بایستی اقامت اجباری خود را در نقاط تعیین شده در داخل کشور شروع نمایند و بسیاری از آنان در موعد مقرر خود را به دادگستری شهر مورد نظر معرفی کرده اند.

 

  🔻دراویش زندانی بنابر صدور حکم مجازات اولیه بعد از زندان،  برای یک مدت معین در محلی غیر از محل سکونت خود، بایستی اقامت اجباری داشته باشند و در حال حاضر هرکدامشان به یکی از شهرهای استان های مختلف، منتقل شده اند.

 

🔘 رسانه های وابسته  به دراویش افراطی برای اینکه اخبار مربوط به  اقامت اجباری زندانیان را بتوانند با تاثیر گذاری بیشتری  در میان مریدان بیچاره منتشر کنند، به داستان سرایی های بی مایه متوسل شدند تا بتوانند با استفاده ابزاری از تاریخ و تمدن ارزنده کشورمان، یک وجهه مقبولی را از خود به نمایش بگذارند.

 

🔻 حال، افراطیون با توجه به تاریخ و فرهنگ محل اقامت اجباری آنان، سعی می کنند با داستان سرایی های بی اساس و محتوا، مجازات قانونی دراویش داعشی را به فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم پیوند بزنند.

 

 

🔘در حالی که دراویش داعشی که  فرزندان این آب و خاک را با دستان خود به شهادت رساندند، را هرگز نمی توان گفت فرزندان این سر زمین کهن خطاب کرد و آنها را در شمار فتیان به حساب آورد.

 

🔻 دراویش مارکسیست پیشه چشم و گوش خود را در اختیار دشمنانان قسم خورده این کشور گذاشته اند و طوطی وار اخبار آنان را منتشر  و دائما از سیاست های خصمانه آنان بر خلاف منافع و مصالح ملت ایران، حمایت می کنند.

 

🔘 در واقع میان این دراویش معلوم الحال و فرهنگ غنی و ارزشمند کشورمان که سر شار از فتوت و جوانمردی است نه تنها هیچ گونه تناسب و ارتباطی نمی توان پیدا کرد بلکه باید دراویش افراطی  را به عنوان نیروهای تخریب کننده فرهنگ و تمدن ایران زمین به حساب آورد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۲
رضا شرافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی