نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف

در این وبلاگ تمامی آموزه های انحرافی فرق صوفیه از منظر شریعت اسلام ناب محمدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نقد تصوف
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۴۸ ب.ظ

۰

ترویج اباطیل نورعلی تابنده در میان دراویش

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۴۸ ب.ظ

 



🔸 نور علی تابنده قطب پیشین فرقه نعمت الهیه پیش از سایر اقطاب ، در میان دراویش از محبوبیت و حمایت بالایی برخور دار بود.

🔸 با گذشت 4 ماه از مرگ نور علی تابنده در سن 96 سالگی به علت کهولت سن و عارضه ریوی، رسانه های وابسته به دراویش مکتوبات وی را مرتب در فضای مجازی منتشر می کنند.

🔸 با نگاهی به گفته های قطب پیشین فرقه ، با تناقضات آشکاری مواجه می شویم که به راحتی پایه و اساس فرقه را از ریشه زیر سوال می برد.

🔸 به عنوان نمونه ، نور علی تابنده در یکی از مکتوباتش مربوط به شروع سال جدید، مخالفین فرقه های صوفیه را دشمنان اعتقادی شریعت اسلامی می نامد و دراویش داعشی را با لقب مومنین خطاب می کند.

🔸 نورعلی تابنده  در ادامه ، اقطاب ومشایخی که در بیدخت مدفون هستند را در زمره شهدای زنده مطرح می کند و زیارت قبور آنان را برای دراویش واجب می داند.

🔸 اینگونه کرامت تراشی های بی مایه و بی اساس نورعلی تابنده،  با عملکرد های خصمانه دراویش و باور های انحرافی رایج در میان فقرای بیچاره، یک تناقض آشکاری ایجاد کرده است که ما را از ارائه دلیل و برهان بی نیاز کرده و بر همگان واضح و مبرهن است. 

🔸 در حال حاضر رسانه وابسته به جریان دراویش با  ترویج این اباطیل در میان دراویش، در صدد هستند که  مسلک فرقه ای خود را از جرگه تخریب و نابودی حتمی نجات بدهند.

🔸 امروزه ، بر همه مسلمانان جهان اسلام ، واضح و مبرهن است که فرقه های صوفیه همانند نعمت الهیه و امثالهم  از دست اندرکاران حرفه ای نظام استکباری هستند که با ایجاد اختلافات و جنگ های اعتقادی، اتحاد و همدلی مسلمانان را خدشه دار نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی